Gillan
Ja, snälla ni! Förklara för mig hur jag klarade mig innan datorn kom in med stormsteg i mitt liv 2005. Innan dess var jag näst intill allergisk mot denna absurda apparat som tog sån plats i alla människors liv wacko.gif .

Sen -05 har det skett en stor förändring. Först hittade jag några tidsfördrivande spel, sen hittade jag Odla.nu, sen hittade jag alla andra fantastiska sökfunktioner också..............och på den vägen är det rolleyes.gif

I måndags dog telefon och med den även Datorn fear.gif ( fick tillbaka ledningen i går eftermiddag). Jag blev ju helt avskuren från omvärlden kändes det som!!! Aldrig att jag hade en aning om att jag var så beroende av den här manicken! Nu pratar jag inte bara Odla ( som visserligen är mycket viktigt giggle.gif ), utan allt annat som man söker omkring på och nyheter som man läser, pryttlar som man vill ha info om......listan kan göras hur lång som helst.

Och detta en vecka då vi har en 50-åring i familjen och verkligen har behövt både telefon och dator till diverse arrangemang. Ja, jösses vad hjälplös man blir duh.gif giggle.gif

Och vad jag tycker om telia och deras kundservice!!! Det ska man inte tala om i skrift. Det var det mest värdelösa jag varit med om på länge ranting.gif rtfm.gif ranting.gif

Nåja, nu ska jag ut och göra Karlstad osäkert genom att besöka de flestas affärer känns det som naughty.gif ..................Det blir en låååång dag idag yes.gif

Ha en bra dag alla tummenupp.gif ...........från en Gillan som känner sig en aning stressad blush.gif laugh.gif
Lady Hamilton
En vild gissning "Geniet" är att du förr fick mer gjort hemma både ute och inne på betydligt kortare tid................ angel_not.gif
(så är det i allafall för mig. Dygnet har på tok för få timmar nu mera, när man även skall hinna med "odla")
titti49zon6
Instämmer med Ladyn help.gif
Dealer
CITAT (Lady Hamilton @ 10-05-2007, 18:12) *
En vild gissning "Geniet" är att du förr fick mer gjort hemma både ute och inne på betydligt kortare tid................ angel_not.gif

Ja så är det yes.gif . Det kan jag intyga rolleyes.gif . Denna veckan är beviset tummenupp.gif
Biggan_
Visst är det så! Men det är ju så kul att vara inne på odla, och har man väl loggat in så har man svårt för att sluta.
Jag loggar förresten sällan ut, det är inte lönt!! ohmy.gif whist.gif
Gillan
Okej, att jag fick mer gjort på kortare tid , det köper jag rakt av tummenupp.gif , men det var väl inte riktigt det jag frågade om? Eller? confused.gif coolgleam.gif naughty.gif

Jag loggar heller aldrig ut Biggan biggrin.gif ..............för, precis som du säger, vad skulle det tjäna till dunno.gif giggle.gif
Biggan_
CITAT (Gillan @ 11-05-2007, 06:45) *
Okej, att jag fick mer gjort på kortare tid , det köper jag rakt av tummenupp.gif , men det var väl inte riktigt det jag frågade om? Eller? confused.gif coolgleam.gif naughty.gif

Jag loggar heller aldrig ut Biggan biggrin.gif ..............för, precis som du säger, vad skulle det tjäna till dunno.gif giggle.gif



Nä, du frågade hur du klarade dej innan datorn kom in i ditt liv, och jag tror du klarade dej galant! biggrin.gif
Men du har säkert ökat på din vänkrets en hel del kompiskram.gif och du har fått svar på frågor som du behövde svar på och på frågor som du inte visste att du ville veta blink.gif
Ta nu extra väl hand om din älskling idag på hans födelsedag, och du kan gott ge honom en stor födelsedagskram ifrån mej smiley_small_hug.gif
Ha en underbar dag båda två! yahoo.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon