Full version: Vårruset 2007
imk
Nu har Vårruset dragit igång och första gick i Malmö igår kväll.

Är det några på forumet här som ska vara med på nån av orterna runt om i landet?

Detta var mitt första Vårruset..och jag känner mej barnsligt stolt över att ha klarat av det. Hade nån sagt för två år sen (då jag vägde 37 kg mer) att jag skulle vara med i nåt sånt, hade jag bara fnyst !

Det var ljuvligt väder...solen sken ....loppet gick delvis genom Pildammsparken..syrenerna blommade ..gräsmattorna fulla av blommande pyttor.

9000 deltagande!!

Jättetrevlig kväll!

/Maja
Maria i Helsingborg
Jag sprang/promenerade (gick ut för hårt och fick håll av alla temposkiftningarna) för två år sedan i Göteborg, jättetrevligt lopp, precis som du erfarit i Malmö. Slutade sedan tyvärr efter det men tog upp löpning i vintras igen och ska i år springa andra lopp.

Ville bara gratulera dig till dina fantastiska framsteg viktmässigt. Suveränt jobbat! yaay.gif
Björken
Vi är ett gäng lokalvårdare som jobbar åt kommunen som har deltagit i Vårruset, ja låt mig tänka nu, det blir sjätte gången i år.
Kajsa i Arvika
Vi åker en himla massa folk som jobbar inom vården i Arvika varje år. I år tror jag det är den 21maj i Karlstad.. brukar alltid vara helmysig stämning!! tummenupp.gif
Farbror Blå
CITAT (imk @ 03-05-2007, 07:57) *
Nu har Vårruset dragit igång och första gick i Malmö igår kväll.

Är det några på forumet här som ska vara med på nån av orterna runt om i landet?

Detta var mitt första Vårruset..och jag känner mej barnsligt stolt över att ha klarat av det. Hade nån sagt för två år sen (då jag vägde 37 kg mer) att jag skulle vara med i nåt sånt, hade jag bara fnyst !

Det var ljuvligt väder...solen sken ....loppet gick delvis genom Pildammsparken..syrenerna blommade ..gräsmattorna fulla av blommande pyttor.

9000 deltagande!!

Jättetrevlig kväll!

/Maja



har du gått ner 37 kg?? WOOOW
imk
CITAT (Farbror Blå @ 03-05-2007, 15:00) *
har du gått ner 37 kg?? WOOOW

Ja...jag gjorde en Gbp för 1,5 år sen ca..är en ny människa idag!

/Maja
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon