Är inte ute efter svar eller vidare kommentarar, allt är så väldokumenterat som det kan bli.
Lägger detta här, för att jag vill att Ni ska se det.

I svarsinläggen såg jag att flera blev ledsna över att man fryser ut rullstolsbundna. Men så är det naturligtvis inte. Jag ber om ursäkt för att jag har givit Er den bilden. Illa är det ,men inte så illa!

Här bor det mest ungdomar och folk i yngre medelåldern,dom är fullt upptagna med karriären och familjen och vill inte påminnas om ålderdomens skröplighet och livets förgänglighet.
Jag är heller inte känd för att hålla tand för tunga, när jag ser orättvisor och att jag anses som byns satkärring, är jag övertygad om. Men om det är priset för att ge luft åt orättvisorna, så bjuder jag på det.
Om ingen vill sticka ut hakan och bli obekvämlig, får ju allt fortgå.

Till Er som har skrivit svar på mitt inlägg på privat mail, lovar jag att höra av mig. Just nu är det något fel, mailen går inte att skickas iväg.


"Det är inte ondskan som är farligast, det är det den goda människans likgiltighet som är." Kram på Er alla, Ann.

PS Naturligtvis så stack norskan fram nyllet igen. Det ska ju vara "Rätt ska vara rätt" i rubriken. DS