fruberglund
Jodå, ni läste rätt och detta är kanske den dummaste frågan i Odlas historia (eller konstigaste) i frösåddsväg whist.gif sweatingbullets.gif

Jag undrar alltså om jag kan använda rosa plast på mina frösådder eller gör de någon skada. Jag menar om det ska vara rätt sorts lysrör för att få rätt ljus så blir ju ljuset "fel" om det blir rosa kanske? Jag har nämligen fått tag på bra stora rosa plastpåsar (ESD) på jobbet, se denna tråd för mer förståelse för frågan crazy.gif
Lady Hamilton
tummenupp.gif Det blir KANONBRA ska du se. OM nu inte plasten är förtjock unsure.gif Alltså tjockare än "bygg-plast"?
kerstin z5-6
nej det går inte .. då får du bara honblommor .
Lady Hamilton
Kerstin! giggle.gif
Du MÅSTE skojja?? unsure.gif
fruberglund
CITAT (Lady Hamilton @ 21-03-2007, 20:02) *
tummenupp.gif Det blir KANONBRA ska du se. OM nu inte plasten är förtjock unsure.gif Alltså tjockare än "bygg-plast"?


BRA! Nej den är precis lagom tjock och jag ska lufta varje dag...kan säga att det är som en bastu där inne eftersom lysrören värmer upp rummet mer än jag trodde så jag hoppas plantorna klarar sig utan svalka...har ingen annanstans att ställa min hylla nämligen...vi får se hur det går tummenupp.gif

Nämen klart hon måste skämta rotfl.gif
ZaraP
Hihih hooohhoo den var fööör bra!!!! rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
kerstin z5-6
ninja.gif bara en riktig Lady går på så knasiga skämt yahoo.gif
Lady Hamilton
slap.gif
kollba
CITAT (kerstin z5-6 @ 21-03-2007, 20:08) *
nej det går inte .. då får du bara honblommor .

Det var en 10-poängare... laugh.gif
Lady Hamilton
Att jag gick på denna whist.gif
kerstin z5-6
hehe .. crazy.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon