anna_rispan
Jag blir så moloken när jag ser den andra tråden.
Den statisktik som Göran? la in i den andra tråden var intressant att läsa. Det kanske är ett nytt mönster bland användarna men jag tror absolut att Odla fortsätter att vara populärt!
O som flera redan nämnt, det tar ett tag att bekanta sig med nya saker.

Ha så skoj allahopa!! smile.gif
Malvia
Tycker att forumet är väldigt aktivt på många ämnen nu.

Ett tag på förra forumet var det mest aktivt i småprat.

Och se så många nya medlemmar det kommit till.

Välkommna alla nya här!
anna_rispan
Ja det kanske är så det är. Mera spritt nu??
Ja välkommen till alla nya!
Lady Hamilton
Ja men det stod ju också att det uppfattades att det var LÅG aktivitet kring den 5:e Mars..........Nu är aktiviteten bättre. Och sedan tror även jag att mycket av det som "drogs" i småprat tidigare förekommer nu i chatten Och därför tillkommer inte så många "småprats" inlägg som tidigare
anna_rispan
ja det är därför jag blir moloken. att tråden poppar upp hela tiden för att överbevisa faktumet. som var ett faktum från 5 mars.
sleep.gif
Ophelia
Jag tycker det är kul med möjligheterna att chatta med odlaiterna och på det viset få "direktkontakt" samt får skriva/läsa inlägg. Visst är det nya finesser men det vänjer man sig vid. Tänk vad tråkigt om att alltid skulle vara detsamma. Lite utveckling skadar inte tummenupp.gif
anna_rispan
Nej visst. Nya funktioner leder till nya favoriter. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon