Full version: Allers trädgård!
Helen i Skåne
Så himla kul att läsa om Göran och Ingemar och deras planer! Roligt att få ansikte på er båda bravo.gif
Och kul att ni fixat buggen så att jag kunde lägga in en klappande gubbe! Ni är jätteduktiga! tummenupp.gif
Lady Hamilton
Här kan du läsa thumbsup.gif
Helen i Skåne
Sorry det hade jag missat! blushing.gif Men det gör väl inget att de får extra beröm! yahoo.gif
Herbert Arvidsson
Ja vi fick tidningen idag.Det var verkligen kul att läsa om Ingemar och Göran och se männen bakom www Odla nu. För övrigt var det mycket läsvärt i tidningen och en massa fina foton att njuta av. Att de var så unga hade vi inte trott, men de är ju i rätt ålder för att vara så proffsiga på Internet. Bra att www Odla nu finns. Hälsningar Ingeborg
Magdis
Jag ska köpa tidningen nästa gång jag handlar...är sååå nyfiken! tummenupp.gif
Kajsa
Ja vad kul att se era ansikten, trodde Göran var mycket äldre och tänk att ni var bröder, kul att läsa rolleyes.gif
renate
Japp, jag prenumerera på tidningen.Kul att ni fått ett ansikte Ingemar och Göran.När jag är nästa gången hos mina barnbarn ska jag besöker plantskolan.
Netha
Köpte i förrgår... läste igår på tåget. smile.gif
Merlin
Kul att få ansikten på killarna! Dom ser faktiskt precis lika trevliga ut som jag har föreställt mig happy.gif en trevlig artikel tycker jag men jag hade velat se bilder på odlingarna och växthusen också!
Betty
Köpte tidningen här om dan. Intressant artikel och kul att få se killarna på bild. yes.gif
Helen i Piteå Zon 5
Jag har också köpt tidningen idag och tycker som de andra att det var kul att se hur killarna ser ut i verkligen..... smile.gif Ska läsa hela artikeln lite senare ikväll...
Farmor
Nu har även jag köpt tidningen. Trots att jag är trädgårdslös tycker jag mycket om att läsa trädgårdstidningar och allra roligast är det ju när det är något man känner till som är med. Kul med ansikten på "bossarna" här i forumet. yes.gif
Allis
Jag prenumererar på tidningen sen nåt år tillbaka. Jag trodde också att Göran och Ingemar var äldre. Roligt med alla nya smajlisar:tummenupp:
:

Varför syns inte min signaturbild nu då hmmm....?
Ciczi
jag köpte den i fredags och det var skoj att läsa om grabbarna... men hade gärna sett lite fler blider. giggle.gif biggrin.gif

Ciczi
Lady Hamilton
CITAT (ciczi @ 04-03-2007, 21:38) *
jag köpte den i fredags och det var skoj att läsa om grabbarna... men hade gärna sett lite fler blider. giggle.gif biggrin.gif

Ciczi



giggle.gif Kan du precisera mer vilken "typ" av bilder du gärna ville se mer av............
Snöflinga
Eftersom denna tidning tydligen inte finns att köpa i denna stad så undrar jag : Fick nyligen från odla ett erbjudande om prenumeration av Allers trädg.tidn. 3 st. för 49:- + väska .... finns reportaget om Odla med i någon av dessa tidningar confused.gif Någon som känner igen framsidan ?
anna_rispan
om du ringer o pratar med pren. service kan de säkert hjälpa dig så att du får rätt nummer. nr 2 ska du fråga efter.
lycka till!!
Snöflinga
thanks.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon