Full version: pejori chattar
pejori
nu ska jag berätta för er om min karriär på chatten whistling.gif
när forumet la ner och det kom upp att det fanns en chatt, så nappade jag på det.
där stog längst ner på min sida ..."sorry this browserr has not JAVA ....nånting" och klicka here ...det gjorde jag. blushing.gif
visst...det stog parachatt på sidan så det var väl okay då.
gick in och reggade mej där, sen fick jag regga om mej då man skulle regga användarnamn och lösenord separat. Fungerade jättebra!!! yahoo.gif
kollade på vilka som fanns där, men såg ingen från odla...jaja dom kommer väl efter hand som dom ser att det finns en chatt....
däremo´t fanns det medlemmar från peru och mischigan inloggade och hela chatten var på engelska g.gif
men..men det ger sig väl och jag väntade...och väntade...och väntade...inte en odlait så långt ögat nådde g.gif
efter åtta dagars väntan, kväll efter kväll möttes jag och gillan på MSN... hon berättade om chatten och efter en del förklaringar sa hon.."klicka på bilden"
vilken bild??? crying.gif
"det finns en bild där och sen skriver du bara ditt namn...hade ingen bild, bara länken till "chatten" crying.gif
behöver jag säga att gillan höll på att dö av skratt?
jag bestämde mej för att ladda ner JAVA och installera det...och se där...det kom en bild på en kaffekopp. nu var det rätt chatt crying.gif
DÅ...bestämde sig mitt nät för att det åter igen var störningar och att det inte skulle fungera mera den kvällen...nästa dag var igår whistling.gif

att det fattades JAVA på min dator förstog jag, men tyckte att datorn fixade det, när jag klickade på länken, jag kom ju till chatten!!!!!
om det var en ren slump eller inte låter jag vara osagt, men det var väääldigt ensamt på chatten... crazy.gif crazy.gif
hoppas det fungerade bättre för er där ute.
Leia
laugh.gif För mig funkade det bra! smile.gif
Magdis
Oj oj! Låter ju helskumt...hur kan det ha blivit så?? För mig funkade det utan problem men det kanske var om man inte hade Java installerat sen innan som det krånglade till sig
Gillan
Jag lovar Magdis! Det var precis lika dråpligt som i natt! Jag låg över tangentbordet och tårarna sprutade när hon skulle förklara och när hon skulle försöka ta sig in laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
askar
Inte konstigt då att du försvann plötsligt från chatten... innan man ens hann säga hej. laugh.gif
*Stintan*
Stackars dej Pejori och vi som undrade vart du tog vägen men de e klart ska man ta vägen över Peru då tar det ju lite tid förståss. biggrin.gif
Biggan_
CITAT (Stintan43 @ 28-02-2007, 16:48) *
Stackars dej Pejori och vi som undrade vart du tog vägen men de e klart ska man ta vägen över Peru då tar det ju lite tid förståss. biggrin.gif

ohmy.gif laugh.gif laugh.gif
Jag undrade också var du blev av!
pejori
helt sjukt att man råkade hamna i en chatt också crying.gif crying.gif
och inte fattade jag att det var nått fel heller, där satt jag och väntade...och väntade...och väntade crazy.gif crazy.gif
stennie
laugh.gif laugh.gif laugh.gif Tack Pejori! för alla goa skratt!
Betty
Varför är jag inte förvånad, förlåt att jag skrattar! Pejjan har "gjort en Pejori" igen! laugh.gif
Alba
Underbart pejjan - dagens underhållning. Förlåt om jag skrattar - för dig var det nog inte lika roligt.
Men du Peru var ju inte helt fel.
Kul att se dig och lycka till med chatten thumbsup.gif
netaave
CITAT (pejori @ 28-02-2007, 22:41) *
helt sjukt att man råkade hamna i en chatt också crying.gif crying.gif
och inte fattade jag att det var nått fel heller, där satt jag och väntade...och väntade...och väntade crazy.gif crazy.gif


Du är saknad på en annan chat, liksom en viss herreman
Lady Hamilton
Har hört att en "viss herreman" är utan internet just nu...............
fruberglund
biggrin.gif Du är ju för go...Peru...hahaha. Vad fick dig att tro att vi skulle vara där? Och att vänta i 8 dagar yahoo.gif
yenny
rolleyes.gif laugh.gif Du är skön du pejjan.... själv kom jag inte in på någon chat jag heller.. först igår när forumet kom igång så bad jag om hjälp av min sambo. vipps på 2 minuter så hade jag java rolleyes.gif
Magdis
Jag kan förstå att det var tur för mig att vi hade Java på datorn för annars hade jag garanterat också råkat ut för nåt liknande. Inte att hamna i Peru kanske, men jag hade nog inte lyckats ta mig in på chatten. biggrin.gif
Pia L
Det var ingen konst Magdis, det klarade till och med jag biggrin.gif Vad jag däremot inte klarar av är att lägga in bilder i albumet bara för att jag har förlagt lösenordet blush.gif
Bettis
Så fick man sig ett gott skratt giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon