Sidor: 1, 2
Göran Carlsson, Odla.nu
God morgon!

Jo vi fick ordning på det till slut! sweatingbullets.gif
Och chatten är kvar eftersom många ville det.

Nu ska vi köra hem och sova en stund. Men vi loggar in igen när vi är tillbaka på kontoret. Passa på att testa allt som är nytt så länge.
Alla synpunkter, önskemål, buggar och liknande kan ni skriva i supportforumet.

Jag hoppas ni får en trevlig stund! yahoo.gif
Alexander-VG-zon3
jätte bra jobbat , det blev jätte bra
Lady Hamilton
Ja tusen tack för allt jobb ni lagt ner Det kommer att vara spännande nu att testa alla nya funktioner
Gillan
Helt fantastiskt verkar det vara. Det tat nog ett tag att förstå sig på alla nya finesser, men det ger sig nog snart biggrin.gif

Och tack så otroligt mycket för namnet blush.gif
Lady Hamilton
yahoo.gif Yes! Tack så mycket säger även jag för mitt nya namn
Ophelia
Nice.....det här var roligt w00t.gif



Oh så roliga gubbar....jag skulle kunna leka här hela dagen yahoo.gif


Tack snälla Göran (och alla andra) som har suttit och slitit med forumet..... crazy.gif
pimpim
Ett jättestort tack till er Göran och Ingemar för allt jobb med det nya forumet smile.gif
askar
jättetack för alölt jobb ni lagt ner.
Ska bli kul att utforska allt nytt. smile.gif
Boxer
Jag säger bara Oao! *imponerad*

Tusen tack!
Berith
Äntligen!!! yahoo.gif Jättekul att det gick bra, alltihop. Nu ska jag klicka på alla knappar som finns och testa och testa och klicka igen.
titti49zon6
Tusen tack för allt ert arbeta,sk bli kul att kolla allt wub.gif
*Stintan*
Va roligt, nästan lite födelsedagskänsla, som att få en present yahoo.gif nu ska jag studera innehållet.
Tack snälla Göran och Ingemar för allt jobb ni lagt ner wub.gif
Malvia
smile.gif

Det blir bra när man vant sig med nya forumet.
Ewa L
Ser rent och snyggt ut!
Men precis som när man börjar läsa en ny typ av tidning eller går in i en ny butik tar det tid innan man vant sig.

Spännande är det i alla fall. w00t.gif

Snyggt jobbat!! wub.gif yahoo.gif
Leia
Jaaa! Äntligen! Abstinensen har varit stor!!!! Nu gäller det bara att lära sig det "nya".
För mig funkar inte smilisarna..... :-( Det händer inget när jag trycker på den knappen..... :-(
Ciczi
tjihooo....!!
stennie
Jättekul att ni är färdiga, ska udersöka alla nya finnesser!
Betty
Wow! Snyggt jobbat Ingemar o Göran! Ska bli spännande att kolla runt i det nya. thumbsup.gif
herkules
kalassnyggt! rent och fräscht, tack! smile.gif
Summersun
Bra jobbat! smile.gif ser jättefint ut
Susanna
Åhh vad kul! Äntligen igång! Abstinensen har varit svår.... yahoo.gif
Biggan_
Tack för allt jobb ni lagt ner, bra blev det också! wub.gif
Alba
Har inte hunnit titta så mycket än men mitt första intryck är wow - lättläst överskådligt.
Ni har gjort ett fantastisk arbete. yahoo.gif
Snöflinga
Vilken morgongåva yahoo.gif Man saknar inte kon förns båset är tomt, säges det och här har det saknats ... Har inte hunnit att kolla runt än, men det ser jättebra ut tongue.gif Vilket jobb ni lagt ned ...
karjo
Känns jättekul detta! yahoo.gif
LadyG
Fint med ett nytt forum, det lilla jag undersökt verkar ju bra iaf.
netaave
Bra jobbat![color="#FF0000"][/color] thumbsup.gif
fruberglund
Wohoooooo! Men jag måste ändå säga att jag gillade den förra layouten bättre, mjukare linjer osv. Gillar inte det här strama smile.gif

Funktionerna hinner jag tyvärr inte testa, de får jag återkomma till men jag kunde inte välja nån gubbe nu utan fick skriva den manuellt.

Den här måste jag dock testa...min nya favorit...ladda upp bilder direkt från datorn...men oj vad det tog tid och då är den ändå lika stor som förr, nej nu ger jag upp så nu får ni inte se bilden på Isak wink.gif

Kan det vara så att det inte är kompitabelt med Netscape längre? Har ju alltid funkat fläckfritt innan...usch nu känner jag mig som en grällkärring men hittills är jag lite besviken sad.gif

Kanske några buggar som måste fixas?
Helen i Skåne
Ser jättefint ut, vilket jobb! Och vilken abstinens jag har haft... wink.gif
ewa zon 3
Härligt att forumet är i gång igen thumbsup.gif
Ska kolla in alla finesser senare

Uppskattar att Rosorna fått egen rubrik biggrin.gif

/Ewa
Lars-Olof Arvids
Jag saknar album-kameran längst ner i varje inlägg, men annars ser det riktigt bra ut tycker jag! smile.gif

Olle
Aries
Skoj med nytt! Ska försöka hitta alla nya finesser nu... santa.gif
Maggan H
Yes, det blev kanon! laugh.gif Kramar till er som jobbat med detta, stressade blev ni ju också av oss som knappt kunde bärga oss! yahoo.gif
yenny
CITAT (Lars-Olof Arvids @ 28-02-2007, 10:41) *
Jag saknar album-kameran längst ner i varje inlägg, men annars ser det riktigt bra ut tycker jag! smile.gif

Olle


Jag håller med Olle... jag saknar kameraikonen. Och de andra ikonerna med för den delen. Pm och hemmsidor.


ps... och nu såg jag att min titel är borta också sad.gif ds
Biggan_
CITAT (yenny @ 28-02-2007, 11:10) *
Jag håller med Olle... jag saknar kameraikonen. Och de andra ikonerna med för den delen. Pm och hemmsidor.

Klicka på nicknamnet och gå in på profil så hittar du kamera o pm där! smile.gif
Lars-Olof Arvids
CITAT (Birgitta P @ 28-02-2007, 11:16) *
Klicka på nicknamnet och gå in på profil så hittar du kamera o pm där! smile.gif


Det har jag gjort, och till och med hunnit göra ett nytt album nu på morgonen! smile.gif Men det kanske har blivit svårare för folk att hitta dit. Jag tycker också att det är lite tråkigt att "vilda djur och natur" har hamnat så långt ner. Kan vi inte lyfta upp det till "allmänt forum"?

Olle
malin72
vad skojj att jag hann se det innan min lillsemester börjar.....tack göran och Ingemar för att ni kämpade på inatt,jag slockanade 02.30 sleep.gif
ska lära mig allt när jag kommer hem igen....
pssssssssssst Göran jag vet inte om det är något jag ska sakna eller så.....säg till isåfall!!!!!!!!!!!(jag har varit försökskanin) yahoo.gif
askar
CITAT (Lars-Olof Arvids @ 28-02-2007, 11:26) *
Det har jag gjort, och till och med hunnit göra ett nytt album nu på morgonen! smile.gif Men det kanske har blivit svårare för folk att hitta dit. Jag tycker också att det är lite tråkigt att "vilda djur och natur" har hamnat så långt ner. Kan vi inte lyfta upp det till "allmänt forum"?

Olle



Malin.. eftersom du har varit försökskanin... kan du inte
ordna omröstning ang helskärm eller vänsterkant som det är nu.
Christoffer
Jag blir riktigt glad när jag av ryggmärgsvana gick in på sidan och såg hur stilren den blev. Jag ska utforska sidan vidare, men hittills är jag imponerad av layouten. Härligt med en förbättrad favoritsida crazy.gif (gillar de nya smileysarna också smile.gif )
*Stintan*
Snyggt och prydligt ja men......skulle vilja ha helskärm, jag saknar kamera- och PMknapparna under inläggen och tycker det känns lite krångligare nu än tidigare men man kanske lär sig. blush.gif
faith
Yes! yahoo.gif

Angående det vänsterställda forumet. Jag gillar inte när forum är så där jättebreda, d v s när de upptar hela skärmen. Jag har 19" widescreen och texterna blir långa om de ska fylla hela skärmen. Det är ergonomiskt riktigt för ögonen också att textstycken inte är för breda. Men däremot så skulle jag inget ha emot om forumet centrerades. Som det är nu så har jag en tom skärm till höger, forumet upptar bara ca 55% av ytan.
Bettis
Kanonfint!! (nu har jag vaknat oxå whistling.gif ) Ni ´har gjort ett himla bra jobb, ska kolla runt lite senare thumbsup.gif
Elisabeth-Västkustkolonisten
Tack Göran och Ingemar

Jag skulle ju så gärna vilja byta namn eftersom jag inte är kolonist längre. Men hur gör man? Alla möjliga varianter av mitt förnamn är ju upptagna av olika personer sedan flera år tillbaka utan att skriva ett inlägg. Skall man inte rensa efter ett visst antal år? Var bara en fundering

Elisabeth
Göran Carlsson, Odla.nu
Hej Alla!
Roligt att de flesta verkar var nöjda. biggrin.gif

Jag förstår att ni har synpunkter och det finns saker att förbättra. Det mesta som gäller knappar m.m. går att fixa, nu har vi bara prioriterat att få igång forumet igen.

Har ni synpunkter på saker som ni vill ändra skriv det i supportforumet med tydliga rubriker så får vi se vad vi kan göra. Försök hålla er till ett ämmne i varje tråd så bir det enklare och så kan vi kanske komma fram till förbättringar gemensamt.

Vill ni byta namn så skicka ett PM så får vi se om det är möjligt.
Aqua
Snyggt jobbat! thumbsup.gif
vickeva
bra jobbat!!!
Eva St
yahoo.gif yahoo.gif crazy.gif
Åh Äntligen. Toppen att vakna efter nattarbetet och se att forumet öppnat. Verkar kanonbra nu blir det nog nattarbete framför datorn istället för att lära sig hitta i alla nya finesser. VILKET JOBB NI GJORT KILLAR sweatingbullets.gif NI ÄR SUVERÄNA
Nu ska jag gå på spännande upptäcksfärd i Odlas värld crazy.gif
Eva St
mulle
Här är en till som tackar! wub.gif
Mulle
Fenja
Jag förstår inte varför de allmänna forumen ligger för trädgårdsforumen... Odla är väl ett trädgårdsforum? huh.gif
Mvh
Fenja
yla
ser fint ut alltihopa tycker jag
fast jag har inte hitattt allt skojj ännu
men när man får pm så ploppar de upp en ruta jättesnyggt o bra

går vidare¨ på upptäktsfärd i reklampauserna på lost


tack ingemar o göran
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon