mulle
Jag är nyfiken på hur många som finns kvar av dem som var med på det gamla forumet. Och också på om vi har haft en "babyboom" något år.
Mulle
malin72
ja....jag klev in på forumet 2006 och blev medlem....men på odla.nu har jag funnits ett tag smile.gif
stina
Jag registrerade mej i november 2002. Jösses vad tiden går... ohmy.gif
Lena i Torslanda
Jag var med i det gamla forumet. Övergav sedan delvis Odla för AoT där jag fortfarande är mer aktiv än här.
Det är mycket man ska hinna med och tiden är knapp smile.gif
Blomstertanten
Blev medlem 2002 med annat nick, som jag inte ens minns ! Men hade varit inne o läst här långt innan jag blev medlem. Tjuvläste alltså tongue.gif
Blomstertanten har varit med sen 2003
Elisabeth-Västkustkolonisten
Jag var med i det gamla forumet, var med från starten

Elisabeth
Eva St
Har också varit med sedan gamla forumet - vart har tiden tagit vägen???????????
Alba
Har varit med knappt 5 månader. Kom med 2006.
Magdis
2004 knatade jag in här...vet inte varför det dröjde så länge när jag ju fick trädgården 2003.
Gossen Ruda
Jag tillhör inventarierna. laugh.gif
Betty
Jag var med redan på det gamla forumet. smile.gif
askar
Nov 2002. smile.gif
Piccante
Jag är ju en ganska nybliven "ettåring" här så jag kom med 2006. Det verkar som om ganska många har anslutit sig under senaste året. Lite övervikt för "inventarierna" och den färskaste årgången.
Irene_L
Jag kom med i feb 2005. Tänk att jag har varit medlem i snart 2 år!!!!
Odla-beroende har jag i alla fall blivit!!!
laugh.gif
mvh
Irene
Rapchic
jag var tvungen att kolla laugh.gif
är sååå dålig på nummer
Berith
Fanns också med på gamla forumet.
ninnisky
jag blev medlem efteratt ha kickat runt i alla era sidor många månader biggrin.gif biggrin.gif
Summersun
2005 klev jag in här och fastnade laugh.gif
stennie
Medlem sedan den 26-06-2003, Tänk va tiden går!:o


Fast även jag läste ett bra tag innan jag registrerade mig .
netaave
April 2004, står ju på varje inlägg wink.gif
pejori
började följa och läsa 2003 men reggade mej inte förrän 2004 smile.gif smile.gif
pimpim
Hittade odla i april 2003, reggade mig direkt.
Ralf
med från gamla forumet..
kristerh
CITAT (netaave @ 20-01-2007, 16:18)
April 2004, står ju på varje inlägg wink.gif

samma här, fast 1:a april 2004.
fruberglund
Vi verkar vara flest 2004...undrar varför smile.gif

Jag kom hit 4 augusti 2004 enligt Odla...hmmm, tog det mig verkligen nästan 2 år att hitta hit efter att vi köpt huset blink.gif
Malvia

September 2004.

Läser ofta men skriver inte så flitigt.

Har fortfarande inte lärt mig att lägga in bilder (själv).
niklaswik
Jag leder! smile.gif Eller okej, "mitt år" leder då.. tongue.gif
Gillan
Och jag hade läst lite sporadiskt i en månad eller två?, när jag i Juli -05 behövde akut hjälp med mina Physalisar. Och då reggade jag mig och blev fast för livet efter vad det verkar rolleyes.gif


Krister! Du är alltså " bara " ett aprilskämt då rolleyes.gif tongue.gif laugh.gif
Alba
CITAT (Evgeni @ 22-01-2007, 19:36)
Och jag hade läst lite sporadiskt i en månad eller två?, när jag i Juli -05 behövde akut hjälp med mina Physalisar. Och då reggade jag mig och blev fast för livet efter vad det verkar rolleyes.gif


Krister! Du är alltså " bara " ett aprilskämt då rolleyes.gif tongue.gif laugh.gif


Ja han har bara lurat oss - han finns inte laugh.gif tongue.gif
Gunvor Nilsson
....kommer också från gamla forumet. Hoppade av förra året när det blev så mycket trams och osämja. sad.gif

Men nu tycks 'trollen' dragit sej in i sina hålor igen och det har blivit en vänligare ton i forumet igen tongue.gif

/Gunvor
renate
Februari 2003.
kristerh
CITAT (Evgeni @ 22-01-2007, 19:36)
Krister! Du är alltså " bara " ett aprilskämt då rolleyes.gif tongue.gif laugh.gif

Ja jag är väl det wink.gif snyft... wink.gif laugh.gif
cic
CITAT (niklaswik @ 22-01-2007, 19:29)
Jag leder! smile.gif Eller okej, "mitt år" leder då.. tongue.gif

Hurra, jag leder också! laugh.gif

Läste bara i början, men reggade mig när jag inte hittade svar på just det jag då funderade på. Sen har man liksom fastnat.. Pausar lite ibland, men återkommer alltid. smile.gif
Lady Hamilton
Även jag är en 2004 regade mig först med annat namn men jag "trivdes" inte med det så jag bytte snabbt smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon