Full version: Support
Alba
Supporten gäller inte Odlas forum varför jag tyckte att det inte passar under den supporten.

När jag köpte ny dator fixade firman över allt sparat från gamla datorn till en DVD.
Här sitter jag nu med en DVD och fattar inte hur jag ska spara det på nya datorn.
När jag sätter i DVD får jag till sist upp en ruta med olika förslag men inget som passar (tycker jag)
askar
När jag brände på dvd så kopierade jag sedan från skivan
till rätt mapp.
stina
Stäng ner dvd'n om den öppnar sig automatiskt när du stoppar i den. Kopiera istället över via "Den här datorn". Leta upp enheten för DVD'n där, markera allt, kopiera, och klistra in det där du vill ha det på din hårddisk.

Hoppas du fattar, jag sitter på jobbet så det här svaret gick snabbt...

/Kristina
Alba
Tusen tack - nu är jag en bit på väg.

Jag säger som jag brukar - det man inte kan få hjälp med på Odla - det finns inte smile.gif
stina
Toppen!! rolleyes.gif

(Jag jobbar som it-support, men försöker hålla mej utanför dom trådarna - får liksom nog på jobbet om ni förstår). Men den här gången kunde jag inte hålla mej... tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon