Full version: Mascaratest
anna_rispan
Jag tog tre bilder. Vågar ni se dem direkt eller ska jag lägga in länkar? smile.gif
askar
CITAT (anna_rispan @ 08-01-2007, 08:33)
Jag tog tre bilder. Vågar ni se dem direkt eller ska jag lägga in länkar?  :)

Var ju snyggt smile.gif ... så klart du vågar visa

OBS! bilden är från annas album
anna_rispan
Okej. smile.gif Det vänstra tröck jag lite mer med borsten så det blev helt enkelt mer smet. Sen måste jag fixa o trixa lite. Det är ju en smaksak.
Ja har hört om folk som petar isär stråna med en nål!!! ohmy.gif
Det roar inte jag mig med. De fleesta är ju iallafall på armlängsavstånd.




askar
Vad har du för mascara?
AnitaO
Jag kan inte vara med rolleyes.gif
Har inte sminkat mig på flera år tongue.gif
anna_rispan
CITAT (askar @ 08-01-2007, 08:43)
Vad har du för mascara?

Lash Stylist från Maybelline. Väldigt annorlunda borste tycker jag. Sen kammar jag lite.

anna_rispan
CITAT (AnitaGg @ 08-01-2007, 08:49)
Jag kan inte vara med rolleyes.gif
Har inte sminkat mig på flera år tongue.gif

Vad skönt. Jag sminkar mig väldigt sällan. Så jag är inte så stadig på handen.
askar
CITAT (anna_rispan @ 08-01-2007, 08:52)
CITAT (askar @ 08-01-2007, 08:43)
Vad har du för mascara?

Lash Stylist från Maybelline. Väldigt annorlunda borste tycker jag. Sen kammar jag lite.


Tack Anna!
Borsten ser verkligen annorlunda ut.
Skrivit på lapp... ska inhandlas vid nästa besök på stan. smile.gif
Stussi
Jag använder Maxfactor Masterpiece. Tycker att den är väldigt bra! Har dock lite svårt att
måla de innersta ögonfransarna (mot näsan, som synes på bilden). Ska prova att inhandla
en sån där borste som Anna har, den verkar bra att använda till det. Borsten på Masterpiece
är av silicon tror jag, den är mycket bra iaf!

anna_rispan
Den verkade ju väldigt bra. O så hade du ju natursnyga fransar också. Perfekt längd på dem. smile.gif

Ja man kommer åt jättebra med borsten på mascaran jag har just nu. Till och med den nedre fransraden. Där är det jättelätt att det hamnar på huden under liksom.
Stussi
CITAT (anna_rispan @ 08-01-2007, 10:40)
Den verkade ju väldigt bra. O så hade du ju natursnyga fransar också. Perfekt längd på dem. smile.gif

Ja man kommer åt jättebra med borsten på mascaran jag har just nu. Till och med den nedre fransraden. Där är det jättelätt att det hamnar på huden under liksom.

Tack! smile.gif

Ja, borsten på din mascara verkar bra när den var så "liten". Jag lyckas
så gott som alltid att måla på huden.

Fast det jag menade var borsten som du hade med på bilden som är bredvid
mascaran, då kan man ju fixa till fransarna lite i efterhand också! smile.gif
anna_rispan
Jahaaaaa, så det kan vara. Mmm, den kammen o borsten är bra att ha också.
fruberglund
Målade fransarna dagligen när jag var yngre men kan inte längre, börjar klia osv. Nu har jag äntligen hittat en jag tål hyfsat, har provat det mesta, även för känsliga ögon.

Den här heter Clinique och var skitdyr, tja vet inte vad era kostar men jag tycker i alla fall att 200 spänn är dyrt när man som jag inte kan använda dagligen utan har bara vid fest och speciella tillfällen.

Ska se om mannen kan ta en bild ikväll smile.gif
yenny
CITAT (fruberglund @ 08-01-2007, 11:06)
Målade fransarna dagligen när jag var yngre men kan inte längre, börjar klia osv. Nu har jag äntligen hittat en jag tål hyfsat, har provat det mesta, även för känsliga ögon.

Den här heter Clinique och var skitdyr, tja vet inte vad era kostar men jag tycker i alla fall att 200 spänn är dyrt när man som jag inte kan använda dagligen utan har bara vid fest och speciella tillfällen.

Ska se om mannen kan ta en bild ikväll smile.gif

Jag är precis som du... målade dagligen när jag var yngre... men nu är det bara Clinique som funkar och jag använder den enbart vid speciella tillfällen.

Glömde att skriva: Jag tycker inte den kladdar direkt, man får liksom naturliga fransar.
fruberglund
CITAT (yenny @ 08-01-2007, 11:12)
CITAT (fruberglund @ 08-01-2007, 11:06)
Målade fransarna dagligen när jag var yngre men kan inte längre, börjar klia osv. Nu har jag äntligen hittat en jag tål hyfsat, har provat det mesta, även för känsliga ögon.

Den här heter Clinique och var skitdyr, tja vet inte vad era kostar men jag tycker i alla fall att 200 spänn är dyrt när man som jag inte kan använda dagligen utan har bara vid fest och speciella tillfällen.

Ska se om mannen kan ta en bild ikväll smile.gif

Jag är precis som du... målade dagligen när jag var yngre... men nu är det bara Clinique som funkar och jag använder den enbart vid speciella tillfällen.

Glömde att skriva: Jag tycker inte den kladdar direkt, man får liksom naturliga fransar.

Ja, den är bra smile.gif
karjo
Jag har också problem med att det kliar men har hittat en som funkar för mig. Apotekets! Kostar typ 97:-, lagom tycker jag som inte heller målar mig speciellt ofta och inte heller vill ha "pengar" som bara ligger och blir gamla. smile.gif
Magdis
Jag har en mascara från Lancôme Paris men den håller på att vara lite för gammal. Jag testade att ta en bild också men det blev inget bra, måste bero på att jäntan har ett spel igång på datorn som gör att upplösningen blir konstig.
LadyG
Jag sminkar mig inte längre till vardags eftersom det mest är besvärligt när jag tränar och det gör jag 6 av 7 dagar i veckan. Det smetar och rinner och kladdar, i synnerhet om man brottas med någon. Då kan man kladda ner den andres jacka eller något ochd et skulle vara pinsamt.

Fast de få gånger jag ska piffa använder jag lite lite av den där duo-saken. Först ett tunnt lager vitt och sedan ett tunnt lager svart. Blir långa och fina ögonfransar när det inte klibbar.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon