Full version: Hemma från semestern
Ciczi
Hej

Nu är man tillbaka i Skåne igen. Marocko var varmt och skönt och människorna var snälla och hjälpsamma. Gillade resmålet så dit kommer vi att åka igen.

Bilder finns i mitt album som heter Marocko.

Ciczi
Kathy
CITAT (ciczi @ 05-01-2007, 09:53)
Hej

Nu är man tillbaka i Skåne igen. Marocko var varmt och skönt och människorna var snälla och hjälpsamma. Gillade resmålet så dit kommer vi att åka igen.

Bilder finns i mitt album som heter Marocko.

Ciczi

Välkommen hem! smile.gif
Hittade dock bara en bild i ditt album.....en fin solnedgång. wub.gif
Edit: Var nog lite snabb att kika i ditt fotoalbum, för nu såg jag att det kommit in flera bilder. Jättefina. smile.gif
Alba
välkommen hem. Jättefina bilder - solnedgången är som hämtad ur en turistbroschyr.
Även brofästet med den vackra bilden är fin - har de inga klottrare tänkte jag.
Ciczi
jodå, det finns säkert. Brofundamentet var i en park som gick under vägen. Tyckte att den var fin så att den förtjänade att hamna på bild. Jag kom hem igår och tömde kameran på femhundra bilder... wacko.gif

men kul var det!

Ciczi
Blomstertanten
Wow , vilken vacker solnedgång ! wub.gif
Och vi borde ha så där fina brofundament här också , i stället för all grå tråkig betong.

Välkommen hem till regn o rusk ! smile.gif
Gillan
Åhhhh, vilka underbara bilder. Jag blir alldeles sjuk i själen unsure.gif

Jag vill också........nu........med en gång........inget avis jag inte rolleyes.gif ) laugh.gif laugh.gif
Biggan_
Väldigt fina bilder, och välkommen hem förstås! Kallt att komma hem igen förstår jag, fast vi har så varmt här! smile.gif
pejori
välkommen hem igen smile.gif smile.gif
visst är där underbart? smile.gif smile.gif
känner igen det mesta på fotona wub.gif
Ciczi
underbart ställe, vill tebax... wub.gif wub.gif

Ciczi
askar
Fina bilder smile.gif
Kryddorna... är det papperskoner eller har de lyckats
göra så med riktiga kryddor?
Ciczi
det är riktiga kryddhögar, de byggde upp dem varje morgon.... blink.gif hur de nu gjorde vet jag inte... butiksinnehavaren påstod att det var en yrkeshemlighet...

Ciczi
askar
CITAT (ciczi @ 05-01-2007, 13:46)
det är riktiga kryddhögar, de byggde upp dem varje morgon.... blink.gif hur de nu gjorde vet jag inte... butiksinnehavaren påstod att det var en yrkeshemlighet...

Ciczi

Nu tjyvtog jag bilden hit så alla kan se...man tror ju knappt sina ögon ohmy.gif smile.gif
anna_rispan
Nej de ser helt otroliga ut. Hur bar de sig åt för att ta av dem????
askar
Funderar på om de kanske fuktade kryddorna när de byggde unsure.gif
Snöflinga
Fina bilder ... man kan nästan känna dofterna smile.gif
ninnisky
Underbara bilder......
Att våra kompisar var där 2 veckor före er och genast ville tillbaka gör inte vår längtan mindre smile.gif
Tur att du hade bilder för de är inte speciellt fotointresserade (hur man nu klarar det)
Ciczi
Har lagt till några fler bilder från Marocko.

Ciczi
AnitaO
Vackra bilder smile.gif
Brofundamentet var riktigt läckert!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon