Full version: Antivirusskydd-gratis
renate
Min Antivirussydd har gått ut så nu är min dator helt oskyddad.Finns det bra gratis antiviruskydd?
askar
AVG laddade dottern ner och installerade i min dator.
Fungerar bra... gör en scanning varje morgon (man ställer in tidpunkt). smile.gif
renate
Tack för ett snabbt svar Agneta.Får se om jag klara det själv.Läste lite men få titta på det i morgon.Där fanns ja många språkvarianter....men inte svenska det retar mig,jag kan ja välja tyska som tur är.
Jejja
Avast Home Edition är gratis och finns på svenska också. Jag har haft Avast länge och trivs väldigt bra med det.
askar
CITAT (Jejja @ 04-01-2007, 22:39)
Avast Home Edition är gratis och finns på svenska också. Jag har haft Avast länge och trivs väldigt bra med det.

Jag är inte så haj på alla dessa virusskydd och brandväggar...
Kan man ha XP,s brandvägg ihop med Avast antivirus?
Jejja
CITAT (askar @ 04-01-2007, 22:42)
CITAT (Jejja @ 04-01-2007, 22:39)
Avast Home Edition är gratis och finns på svenska också. Jag har haft Avast länge och trivs väldigt bra med det.

Jag är inte så haj på alla dessa virusskydd och brandväggar...
Kan man ha XP,s brandvägg ihop med Avast antivirus?

Bra fråga... Ingen aning... unsure.gif
När det handlar om såna där saker i datorn så får maken sköta allt - jag bara kräver att det funkar, sen bryr jag mig inte värst mycket i hur han gör för att få det att funka.... rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon