Magdis
En mysig värmeflaska som ska hålla Lilleman varm i vagnen eller lura honom att han ligger bredvid varma mamma i sängen. biggrin.gif


Och sen hade givaren tydligen länsat halva barnklädesbutiken också. wub.gif Några små smakprov på de tjusiga outfitsen:

Stortröjan som ska hålla honom varm i kylan:


Snygga snickarbyxorna som han ska ha när han grejar i sin verkstad: biggrin.gif


Sparka och skrika eftersom den tuffa dressen var för stor! tongue.gif Men då har du ju att växa i Lilleman.


Bodysarna kan han ha redan nu fastän de är för stora och då kan han ha dem desto längre...jättebra tycker Lilleman. smile.gif Han såg kanske inte så glad och tacksam ut på bilderna som han egentligen är! rolleyes.gif wub.gif wub.gif
Biggan_
Tänk så snälla tomtar det finns! biggrin.gif laugh.gif laugh.gif wub.gif
Reserv
Jädra va´han måste va´liten!!! ohmy.gif blink.gif lillplutten rolleyes.gif mammas humör kanske?? tongue.gif wub.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 22-12-2006, 16:44)
Jädra va´han måste va´liten!!! ohmy.gif blink.gif lillplutten rolleyes.gif mammas humör kanske?? tongue.gif wub.gif

Nämen SÅ ilsk är jag väl ändå inte? ohmy.gif tongue.gif
Ja han är pytteliten mammas lille plutt. 54,5 cm var han vid 1 månads ålder.
Alba
.Han är ju så arg för att han inte hann se någon tomte.
AnitaO
Läckra outfits smile.gif wub.gif
evelina
Fina saker du fått till lilleman......kom han inte lite för tidigt så han har lite att jobba ikapp.

Min lilla knubbis till barnbarn är drygt 2 mån och väger 6.7 kilo vet inte vad det ska bli av honom. ohmy.gif wub.gif Och tänk om julklapparna är för små!! wink.gif
Reserv
CITAT (evelina @ 22-12-2006, 18:02)
Fina saker du fått till lilleman......kom han inte lite för tidigt så han har lite att jobba ikapp.

Min lilla knubbis till barnbarn är drygt 2 mån och väger 6.7 kilo vet inte vad det ska bli av honom. ohmy.gif wub.gif Och tänk om julklapparna är för små!! wink.gif

tongue.gif Tomten delade kanske ut till fel barn där rolleyes.gif wub.gif
Eva i Skåne
Men visst är det bra Magdis, att man inte bara får i de minsta storlekarna utan har lite nytt och fint att ta av senare. Och dom växer ju så fort smile.gif även om det ser stort ut nu.
yenny
va kul med så mycke fint wub.gif
Magdis
CITAT (Eva i Skåne @ 22-12-2006, 18:05)
Men visst är det bra Magdis, att man inte bara får i de minsta storlekarna utan har lite nytt och fint att ta av senare. Och dom växer ju så fort smile.gif även om det ser stort ut nu.

Ja det är jättebra, det hade ju varit trist om det varit för smått redan om nån månad. smile.gif Nu kan han ju ha dem jättelänge om man bara viker upp byxbenen och ärmarna lite.

Lilleman var ju även lite för tidigt född, 10 dagar för tidig precis som sin mor. smile.gif
LadyG
Aww, vad söt kan kommer att bli i sin khakidräkt!
Magdis
CITAT (LadyG @ 22-12-2006, 18:46)
Aww, vad söt kan kommer att bli i sin khakidräkt!

Ja verkligen, jag får ta ett kort sen när han vuxit i den. Jättetuff kommer han att bli! wub.gif smile.gif

Just ja, jag glömde säga att tomten hade lagt ner en present åt mamma också....en antirynkcreme! Tomten måtte ju tycka att det behövdes alltså! unsure.gif wub.gif laugh.gif
Castea
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 23-12-2006, 00:15)
Just ja, jag glömde säga att tomten hade lagt ner en present åt mamma också....en antirynkcreme! Tomten måtte ju tycka att det behövdes alltså! unsure.gif wub.gif laugh.gif

laugh.gif wacko.gif

Det var en påpasslig Tomtemor. Gissar att det var en Tomtemor i alla fall. unsure.gif
Kathy
Så mycket fint Lilleman fått. wub.gif
Magdis
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 22-12-2006, 16:17)
Sparka och skrika eftersom den tuffa dressen var för stor!  :P Men då har du ju att växa i Lilleman.

Tyckte det var dags att uppdatera det här nu eftersom han vuxit så mycket! Så här ser det ut nu! smile.gif Jag ser ju att skjortan borde ha varit utanpå byxorna men jag ville ju att det skulle synas hur byxorna såg ut. wink.gif
Anma
Oj, så tjusig han är! wub.gif
Blomstertanten
Men var är tropikhjälmen ? unsure.gif tongue.gif
Reserv
Attans va´stilig han vart Magdis wub.gif och va´han har vuxit!!!
Alba
Oj oj lilllgubben så stilig du är.
Eva i Skåne
Så fin han blev Magdis!
Tur det inte var minsta storleken för då hade dom ju varit urvuxna redan smile.gif
Det ser ju ut som lille Elias blivit dubbelt så stor på denna tiden när man ser på bilderna biggrin.gif
En sötnos wub.gif
Magdis
CITAT (Eva i Skåne @ 20-01-2007, 16:06)
Så fin han blev Magdis!
Tur det inte var minsta storleken för då hade dom ju varit urvuxna redan smile.gif
Det ser ju ut som lille Elias blivit dubbelt så stor på denna tiden när man ser på bilderna biggrin.gif
En sötnos wub.gif

Ja det var verkligen tur...de här kan han ju dessutom ha rätt länge skulle jag tro. smile.gif
AnitaO
CITAT (Reserv @ 20-01-2007, 16:02)
Attans va´stilig han vart Magdis wub.gif och va´han har vuxit!!!

Säger detsamma! Jisses vad fort han växer smile.gif
Hur stilig som helst i nya stassen wub.gif
faith
Oj, vad han har växt! smile.gif Fin är han! wub.gif
Gillan
Oj,oj,oj, vad han växer. Och han är ju så stiiilig den grabben wub.gif wub.gif
askar
Oj vad han har vuxit ohmy.gif wub.gif
Magdis
Lilleman tackar för komplimangerna! wub.gif smile.gif Hans pappa tyckte han ska ha den där outfiten på sitt dopkalas som är snart...då får han vara riktigt tuff efter att ha burit spetsklänning under ceremonin! wub.gif
yenny
Vilken snygging wub.gif
Biggan_
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 20-01-2007, 19:14)
Lilleman tackar för komplimangerna! wub.gif smile.gif Hans pappa tyckte han ska ha den där outfiten på sitt dopkalas som är snart...då får han vara riktigt tuff efter att ha burit spetsklänning under ceremonin! wub.gif

När skall lilleman bli "dopad" som ett av mina barnbarn sa om sin lillebror?
Väldigt vad han vuxit er lilleman, och söt som socker! wub.gif wub.gif
Magdis
CITAT (Birgitta P @ 21-01-2007, 11:01)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 20-01-2007, 19:14)
Lilleman tackar för komplimangerna!  :wub:  :) Hans pappa tyckte han ska ha den där outfiten på sitt dopkalas som är snart...då får han vara riktigt tuff efter att ha burit spetsklänning under ceremonin!  :wub:

När skall lilleman bli "dopad" som ett av mina barnbarn sa om sin lillebror?
Väldigt vad han vuxit er lilleman, och söt som socker! wub.gif wub.gif

Hihi..dopad! wub.gif Den 3:e februari är den stora dagen. Då kommer tillresande från Sveriges alla hörn. smile.gif Vi ska ha catering så det blir minimalt med jobb...skönt. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon