Full version: Vem vinner IDOL 2006?
AnitaO
Vore väl kul att jämföra odlaiternas röster med resten av svenska folket smile.gif
stina
Asch, jag röstade på Markus. Fast nu ser jag att det står vem jag tror vinner. Jag tror nog att Erik vinner, men tycker att Marcus ska vinna....
Farbror Blå
Glömde ett alternativ:

*Struntar i vem som vinner, eftersom jag inte tittar på programmet överhuvudtaget*
laugh.gif
malin72
jag skrev att jag tror att Marcus vinner..men sen tror jag ändå att kanske Erik gör det för alla små tjejer som röstar unsure.gif
jag ska iallafall rösta på Marcus smile.gif
Alba
Har inte sett Idol men efter vad jag hör av andra så är Marcus bäst.
Måste nog se finalern.
Leia
Marcus wub.gif
Monica M zon 4
Röstar på Farbror Blås förslag! tongue.gif
AnitaO
CITAT (Farbror Blå @ 30-11-2006, 14:42)
Glömde ett alternativ:

*Struntar i vem som vinner, eftersom jag inte tittar på programmet överhuvudtaget*
laugh.gif

Det behövs inte farbrorn.
Då struntar man i att rösta smile.gif wub.gif
yenny
Jag tror att Markus vinner, för han har varit kanonbra igenom hela tävlingen.
Men egentligen vill jag att Eric vinner, för jag tycker han har lärt sej något på vägen och blir bara bättre för var gång som går. I nuläget tycker jag de är lika bra.
Stussi
Svårt det här. Jag röstade på Erik.

Marcus har varit väldigt duktig genom hela tävlingen men samtidigt så
tycker jag att Erik är lite mer värdig vinnare för att han har utvecklats så mycket
genom tävlingens gång. Tycker nästan att Marcus ligger på samma nivå
som han gjorde i tävlingens början.
netaave
Har aldrig sett programmet.
Jejja
Jag tycker som flera här, Markus var en stjärna redan från början och har stått stadigt på jorden, medan Erik gjort en superutveckling och blivit en stjärna allt eftersom.
Genom hela tävlingen har jag hållit på Markus, men nu är jag inte helt genomsäker på att jag verkligen tycker det... Jag skulle gärna sett en delad förstaplats...

wub.gif
Gillan
För mig är det ingen tvekan. Jag är så frälst på Markus så det finns ingen annan. Men visst har Erik gjort en resa. Det var inte längesen jag undrade vad han hade där att göra. Han har lyft sig rejält. Det finns en möjlighet att jag hade tänkt annorlunda om Linda eller Danny varit kvar. Men det är ju dumt att sia om nu wub.gif
Saturnus
Markus vinner. biggrin.gif
Gossen Ruda
Jag röstar på Farbror Blå. laugh.gif Begriper inte hur nån överhuvud taget kan engagera sig men var och en för slösa bort sin tid på vad man vill.
Gillan
CITAT (Gossen Ruda @ 30-11-2006, 18:51)
Jag röstar på Farbror Blå.  :lol: Begriper inte hur nån överhuvud taget kan engagera sig men var och en för slösa bort sin tid på vad man vill.

Tack wub.gif , Vad du är snäll som låter oss bestämma alldeles själva rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif
AnitaO
CITAT (Evgeni @ 30-11-2006, 18:54)
CITAT (Gossen Ruda @ 30-11-2006, 18:51)
Jag röstar på Farbror Blå.  laugh.gif Begriper inte hur nån överhuvud taget kan engagera sig men var och en för slösa bort sin tid på vad man vill.

Tack wub.gif , Vad du är snäll som låter oss bestämma alldeles själva rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif

laugh.gif laugh.gif
Boxer
Jag tycker att Markus är *gäääääsp* tråkig. Har inte insett finessen med honom än.

Eftersom jag inte kan rösta på Danny eller Linda, så är Erik den hetaste nu. Lite klös i den grabben när han kommer igång. tongue.gif
Piccante
CITAT (Boxer @ 30-11-2006, 20:58)
Jag tycker att Markus är *gäääääsp* tråkig. Har inte insett finessen med honom än.

Markus verbala förmåga kunde vara bättre, har aldrig hört honom säga mkt annat än ...öööh tack som fan...när han har kommenterat juryns omdömen.

Han är bäst när han sjunger annars har han lite svårt att nå ut tycker jag. Erik framstår nog som mer entusiastisk.
Gita
jag tror att Markus vinner, men hoppas på Erik. markus har ju en fantastisk röst, men han berör mig helt enkelt inte, det gär Erik däremot.
GITA
Stussi
CITAT (Stussi @ 30-11-2006, 16:56)
Svårt det här. Jag röstade på Erik.

Marcus har varit väldigt duktig genom hela tävlingen men samtidigt så
tycker jag att Erik är lite mer värdig vinnare för att han har utvecklats så mycket
genom tävlingens gång. Tycker nästan att Marcus ligger på samma nivå
som han gjorde i tävlingens början.

Nu har jag ändrat mig! tongue.gif

Efter att ha hört kvällens program, och Marcus framföra
vinnarlåten så tycker jag absolut att han ska vinna! wub.gif
Betty
CITAT (Stussi @ 01-12-2006, 21:14)
CITAT (Stussi @ 30-11-2006, 16:56)
Svårt det här. Jag röstade på Erik.

Marcus har varit väldigt duktig genom hela tävlingen men samtidigt så
tycker jag att Erik är lite mer värdig vinnare för att han har utvecklats så mycket
genom tävlingens gång. Tycker nästan att Marcus ligger på samma nivå
som han gjorde i tävlingens början.

Nu har jag ändrat mig! tongue.gif

Efter att ha hört kvällens program, och Marcus framföra
vinnarlåten så tycker jag absolut att han ska vinna! wub.gif

Markus var bäst redan från början, han ledde från start till mål. biggrin.gif
En självklar vinnare, Grattis till segern Markus! wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon