Tezzla
Obehagligt och väldigt fascinerande...

http://www.crazyrussian.com/02/entry_1872.php
stennie
Fantastiskt verkligt.....otroligt !! ohmy.gif smile.gif
Alba
Fascinerande och otäckt på samma gång
Snöflinga
Det är så fantastiskt bra gjort så man blir alldeles mållös wub.gif
netaave
Herregud så naturtroget! I synnerhet dom gamla tanterna
Helen i Skåne
Kan inte bestämma mig för om jag tycker de är fantastiska eller läskiga... laugh.gif
Tezzla
CITAT (Helen i Skåne @ 29-11-2006, 15:58)
Kan inte bestämma mig för om jag tycker de är fantastiska eller läskiga... laugh.gif

Nej, precis. De är ruggigt obehagliga men samtidigt så blir man oerhört fascinerad...
pejori
instämmer där... smile.gif
otroligt verklighetsstrogna, men får samtidigt frostbrytningar av dom wub.gif wub.gif
dom gamla tog en stund innan jag insåg att dom var dockor och inte besökare laugh.gif
fruberglund
Vilka brutala, ser ju helt verkliga ut. Är det nån utställning från födsel till död eller? Eftersom det var nyförlöst och höggravid och gamlingar med?
kerstin z5-6
de var helt underbara !
Snöflinga
Undrar vad de är gjorda av ... troligtvis vax ...
yla
woooow fantastiska va dom
numera jobbar man mycke i silikon så dom e antagligen mjuka o ta på me,,,,kanske
Biggan_
Kolla dessa då, och dessa är helt underbara wub.gif
Gillan
Jag tycker det är helt fascinerande hur de kan! Men håller också med om att det är lite läskigt wub.gif Har sett de bilderna förut Birgitta, och de är fortfarande lika otroliga.

Men jag tror jag skulle gå igenom ett sånt ställe med lite skräckblandad förtjusning. Barnslig som jag är sleep.gif tongue.gif laugh.gif
*Stintan*
Helt fantastiskt att se
Ja dom ser ut att va mjuka att ta på.... rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon