Full version: är det nån mer här
Rapchic
är det nån mer än jag som inte kan sova sad.gif
Tezzla
Jag sover aldrig verkar det som sad.gif
Rapchic
vi får vyssja varandra till söms

vyssan lull..
Tezzla
Fast jag vill nog inte sova... Jag är nattuggla tongue.gif
Rapchic
jag vill sova... jag ska städa imorron
försöker göra mig trött men jag vet inte hur..
just nu håller jag på att städa lite sånt som inte lever om så mkt

du då sitter du bara vid datorn?
Rapchic
ingen mer här än ja å tezzla? unsure.gif
Maria i Helsingborg
Jag sitter på jobb, till 07.00 smile.gif
Rapchic
CITAT (Maria i Helsingborg @ 10-11-2006, 03:17)
Jag sitter på jobb, till 07.00 smile.gif

stackars dig
(eller tur på ett sätt om du jobbar och får pengar)

känner mig lite trött iallafall nu...
ska testa att sova lite
Maria i Helsingborg
Sov sött smile.gif
Christoffer
Är vaken, men ska snart sova.
Maria i Helsingborg
Tur-gubbe biggrin.gif
Christoffer
...och så längtar jag till att äta havregrynsgröt, det första jag gör på morgonen... med russin i. smile.gif
Maria i Helsingborg
Stackars-gubbe tongue.gif

(jag avskyr russin)
Christoffer
Man kan ersätta det med hackade dadlar istället, det är gott!

Nu ska jag sova, fast eventuellt läsa en bok i några minuter först,
så att man somnar gott.

Godnatt!
Maria i Helsingborg
Haha, som om dadlar skulle vara bättre, isch rolleyes.gif

Sov så gott!
malin72
ja nu kan jag nog inte sova mera ska försöka men...
svärfar åkte till arlanda just nu sad.gif sambon och lillsonen åkte med, känns lite jobbigt för att jag vet hur lessen sonen kommer att bli (nu vet man ju inte hur långt tid det tar till nästa gång vi ses) sad.gif sad.gif
ska försöka sussa en stund innan dom kommer hem

tongue.gif tongue.gif mina trötta ögon såg snett eller så jag klickade fel tog nej ohmy.gif ohmy.gif skulle ju vara jaaaaaaaa
svinpäls
Jag Tillhör dom som inte kan sova.
Det är många år sedan jag sov en hel natt.
pejori
dubbelpost
pejori
Här är en nattens drottning till... smile.gif '
sover inte många timma, men är glad om jag kan sova två timmar tillsammans ialla fall..... smile.gif
är uppe och vandrar dom flesta nätter, på grund av värken.... wub.gif

välkommen hit svinpäls wub.gif
hoppas inged dömer dig efter namnet brara laugh.gif
netaave
Jag somnar bra mellan 22 och 23, men vaknar ofta av att jag behöver kissa på sennatten mellan 3 och 4, sen dåsar jag mest och känner mig sällan helt utsövd på morgonen, går upp 5.45. Får sen kämpa för att inte somna på em.
Stussi
Har alltid haft lätt för att sova. Även när jag jobbade natt en sommar gick det bra att sova (även fast det var vägarbete precis utanför fönstret, bodde i lägenhet då)

Just nu vaknar jag en gång per natt när lillkillen vill ammas men jag tror jag somnar om fortare än vad han gör! tongue.gif wub.gif
Hannele
11 stycken som inte kan sova? ohmy.gif
Biggan_
Det är ju en hel vecka sedan! rolleyes.gif rolleyes.gif laugh.gif
Reserv
Tro f*n att man inte kan sova....hela kroppen håller juh på att värka sönder sad.gif
Betty
CITAT (Reserv @ 17-11-2006, 23:56)
Tro f*n att man inte kan sova....hela kroppen håller juh på att värka sönder sad.gif

Instämmer... sad.gif Har dessutom fått en eländig spänningshuvudvärk för att jag inte kan slappna av i axlarna för att det värker så, vet inte vart jag ska göra av med mig snart...
Reserv
CITAT (Betty @ 18-11-2006, 00:00)
CITAT (Reserv @ 17-11-2006, 23:56)
Tro f*n att man inte kan sova....hela kroppen håller juh på att värka sönder sad.gif

Instämmer... sad.gif Har dessutom fått en eländig spänningshuvudvärk för att jag inte kan slappna av i axlarna för att det värker så, vet inte vart jag ska göra av med mig snart...

Massage kanske skulle va´nåt för dina ömma axlar....för min egen del så bottnar nog den värsta värken från måndagens "lilla" utflykt rolleyes.gif sitta bakom ratten och spänna sig i nästan 120 mil, det tar på den gamla kroppen det rolleyes.gif
Biggan_
Stackars er som inte kan sova på grund av värk! sad.gif
Skickar några lindrande kramar till er som behöver så att ni kan komma till ro wub.gif wub.gif wub.gif
Betty
CITAT (Reserv @ 18-11-2006, 00:03)
CITAT (Betty @ 18-11-2006, 00:00)
CITAT (Reserv @ 17-11-2006, 23:56)
Tro f*n att man inte kan sova....hela kroppen håller juh på att värka sönder sad.gif

Instämmer... sad.gif Har dessutom fått en eländig spänningshuvudvärk för att jag inte kan slappna av i axlarna för att det värker så, vet inte vart jag ska göra av med mig snart...

Massage kanske skulle va´nåt för dina ömma axlar....för min egen del så bottnar nog den värsta värken från måndagens "lilla" utflykt rolleyes.gif sitta bakom ratten och spänna sig i nästan 120 mil, det tar på den gamla kroppen det rolleyes.gif

Tyvärr funkar det inte med massage för mig, blir inflammerad i musklerna av det. Och får dessutom inte äta antiinflammatorisk medicin. Värme (vetevärmare) är det enda som funkar för min del - och det lindrar bara just när jag har frökudden på axlarna, värken kommer tillbaks direkt när jag tar bort värmen. sad.gif
Betty
CITAT (Birgitta P @ 18-11-2006, 00:07)
Stackars er som inte kan sova på grund av värk! sad.gif
Skickar några lindrande kramar till er som behöver så att ni kan komma til ro wub.gif wub.gif wub.gif

Tack för omtanken. wub.gif
Gillan
CITAT (Birgitta P @ 18-11-2006, 00:07)
Stackars er som inte kan sova på grund av värk!  :(
Skickar några lindrande kramar till er som behöver så att ni kan komma till ro  :wub:  :wub:  :wub:

Jag säger också ett ödmjukt tack för din omtanke wub.gif , Inte för att värken blir bättre, utan för att det känns skönt att nån sänder en tanke wub.gif

Därför sänder jag dig lika många värmande kramar tillbaka. Du behöver dem nog ibland du också wub.gif
Biggan_
Tack snälla! wub.gif wub.gif
Alexander-VG-zon3
jag kna inte heller sova , lediga dagar är jag oftast uppe till 2-3 . sen på vardagen så sover jag 5-9timmar lite olika hur mycket jag sover .
mitt vakna rekord har varit 23timmar på raken
LadyG
Efter den här dagens strapatser kan jag minsann somna. Brukar för visso inte ha mycket problem med det, men vissa kvällar är jag tröttare än vanligt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon