Full version: Todays Outfit
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
wolkenkrabber
Efter som vi har haft lite olika trådar ang kläder så kände jag för att knåpa ihopdanna tråd innan jag drar till skolan

kortfattat... hur är du klädd idag? du får gärna lägga in en bild om du känner för det...


Moi:
gråa stretch jeans, (dom sitter bättre på mig...) http://se.zoovillage.com/images/product/pi...10020011_h4.jpg
grå t-tröja,
svart cardigan, inget märkvärdigt på framsidan, men den ser ut såhär bakifrån: http://se.zoovillage.com/images/product/pi...10022364_h2.jpg
svarta converse, (lade till dom efter som dom är på under hela skoldagen) http://se.zoovillage.com/images/product/pi...10023682_h1.jpg
AnitaO
Blåjeans och en röd fleecetröja.
stina
Svarta stuprörsjeans från Flasch, röd långärmad t-shirt från Peak Performance, svart brett läderbälte från H&M och svarta typ gympadojor i mocka (vet inte märket).
fruberglund
Morgonrock biggrin.gif

Fast senare blir det nog nån kjol och långärmad tröja som vanligt.
Magdis
Precis just nu? Lång blågrå klänning i mjuk trikå och en lång ljusblå fleece-morgonrock...det är bekvämt för en tjock mage att slippa ha något som sitter åt runt den. rolleyes.gif Det blir dock snart till att klä på sig både långkalsonger och stora snickarbyxor, jumper och täckjacka när jag ska lämna dottern på dagis. Det är -15 ute.
Lars-Olof Arvids
Grön tröja med en stor WWF-panda förstås! Man får ju visa vad man är med och stöder! biggrin.gif

Olle
Stussi
Sitter just nu i träningsbyxor, t-shirt och morgonrock! smile.gif

Ska snart duscha och då blir det ett par svarta byxor,
en vit topp och en svart lite längre stickad kofta efter det.
Castea
Just nu fleecemorgonrock. Sen tar jag på mig ett par mörkblå stretchjeans och en svart tröja.
Bee
CITAT (stina @ 09-11-2006, 08:54)
Svarta stuprörsjeans från Flasch, röd långärmad t-shirt från Peak Performance, svart brett läderbälte från H&M och svarta typ gympadojor i mocka (vet inte märket).

Det där låter skitsnyggt!

Själv har jag på mig svarta jeans, svart polotröja från Ullared, aprikosfärgad kort väldigt sliten mockajacka, väldigt sköna och gamla svarta boots.
Till detta har jag mitt favvishalsband, en sk Defunker, ett hänge av ngn svart sten som ser ut som en pilspets besatt med olika välgörande stenar. Ihopknåpat av en shaman i Texas. Är till för att hålla onda andar borta. Inbillar mig att det fungerar tongue.gif
birgitek
Just nu är jag arbetsklädd; svarta gubbyxor, svart polotröja och svart mjuk kavaj. Svarta herrskor fast med ganska hög klack. Smycken, hals- och armband i svart gummi och silver.
Birgit Ek
stina
CITAT (Bee @ 09-11-2006, 10:38)
CITAT (stina @ 09-11-2006, 08:54)
Svarta stuprörsjeans från Flasch, röd långärmad t-shirt från Peak Performance, svart brett läderbälte från H&M  och svarta typ gympadojor i mocka (vet inte märket).

Det där låter skitsnyggt!

Själv har jag på mig svarta jeans, svart polotröja från Ullared, aprikosfärgad kort väldigt sliten mockajacka, väldigt sköna och gamla svarta boots.
Till detta har jag mitt favvishalsband, en sk Defunker, ett hänge av ngn svart sten som ser ut som en pilspets besatt med olika välgörande stenar. Ihopknåpat av en shaman i Texas. Är till för att hålla onda andar borta. Inbillar mig att det fungerar tongue.gif

Tack! sleep.gif Du låter också fin! rolleyes.gif
Klura
Svartgrå jeans från MQ.
Långärmad T-shirt, svart å grå, med lite slivrigt mönster i form av text och blommor samt grön sticka kofta, båda från Kappahl.
Ska på lunch idag på sonens skola. Han går på Hotell o Resturang och lär sig servering nu. Dricks ska han få om han inte spiller på mig tongue.gif
Biggan_
Pyjamas och ett stort leende! biggrin.gif
Farbror Blå
Khakichinos med militärfickor, rutig flanellskjorta (rätt vanligt rolleyes.gif )
Hannele
Arméns gröna yllekofta från ÖB för 20 kr och mossfärgade strechjeans. Just nu, snart ska jag byta..
netaave
Gröna smalribbade stretshjeans
vit topp med nyckelhålsringning
röd huvcardigan
pejori
Blåa diesel-jeans och ett svart spandex-linne från mexx... smile.gif smile.gif
Använder så lite kläder som möjligt rolleyes.gif rolleyes.gif
mekare
svart kjol, svart tröja, svart cardigan och randiga strumpor.

bra tråd smile.gif
yenny
Ceris topp från ellos, blå jeans från MQ, Skall snart sätta på mej något mer då jag skall ut, vet ej vad det blir.
Alba
Svarta träningsbyxor från Nike.
Mörkblå T-shirt från HM (tror jag)
Röd huvtröja från - ja - vet inte.
Vita sockar och tofflor som är helt utnötta men jag ä l s k a r dessa tofflor.

Dessa kläder pga de är bekväma och att jag är ihemma hela dagen.



Kul tråd
askar
Svarta byxor och turkos t-shirt...
men nu åker de av för det är sovdags. tongue.gif
Fialotta
Hemma mys dress i rosa med massor av detaljer på...kommer inte ihåg var jag köpte den...bara älskar att strosa runt ni den när jag är ledig smile.gif
Kathy
Turkos kortärmad top med vita detaljer, svarta strechbyxor, benvit chenellekofta med lite glitter i och dragkejda, svart dunväst och svarta streetwalking.
Gossen Ruda
Fn kör jag med Adamsdressen, utan fikonlöv. rolleyes.gif

Blev överhettad när jag klättrade på väggen och lyfte ner, bättringskittade och lyfte upp ett stort fönster så jag behöver svalka mig. Fast det är iofs ganska vanligt med kejsarkläder hos mig. laugh.gif
Snöflinga
Svarta mjukisbyxor, svart v-ringad tröja, silvrigt rassel runt halsen och utslitna birkenstock på fötterna tongue.gif
askar
CITAT (Gossen Ruda @ 09-11-2006, 14:45)
Fn kör jag med Adamsdressen, utan fikonlöv.  :rolleyes:

Blev överhettad när jag klättrade på väggen och lyfte ner, bättringskittade och lyfte upp ett stort fönster så jag behöver svalka mig. Fast det är iofs ganska vanligt med kejsarkläder hos mig.  :lol:

Tycker du ser lite frusen ut om näsa och öron laugh.gif
Snöflinga
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Betty
Velourdress i dimgrönt; byxa med breda mörkgröna revärer. Jacka med huva och kängurufickor, hel dragkedja och likadana revärer som byxan från axel ner till ärmslut.
Hemmamyskläder m.a.o. smile.gif

Frusen om fötterna så jag tog nyss på mig mina gråa fårskinnstofflor, skitsexigt alltså... rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif
askar
CITAT (Betty @ 09-11-2006, 15:44)
Frusen om fötterna så jag tog nyss på mig mina gråa fårskinnstofflor, skitsexigt alltså... rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif

Såna går jag i varje dag, fast mina är beigebruna
och nötta, får önska mig nytt par i julklapp. smile.gif
Alba
CITAT (askar @ 09-11-2006, 14:24)
CITAT (Gossen Ruda @ 09-11-2006, 14:45)
Fn kör jag med Adamsdressen, utan fikonlöv.  rolleyes.gif

Blev överhettad när jag klättrade på väggen och lyfte ner, bättringskittade och lyfte upp ett stort fönster så jag behöver svalka mig. Fast det är iofs ganska vanligt med kejsarkläder hos mig.  laugh.gif

Tycker du ser lite frusen ut om näsa och öron laugh.gif

biggrin.gif biggrin.gif
Alba
fel fel - raderat - dubbla inlägg
Alba
CITAT (askar @ 09-11-2006, 14:24)
CITAT (Gossen Ruda @ 09-11-2006, 14:45)
Fn kör jag med Adamsdressen, utan fikonlöv.  rolleyes.gif

Blev överhettad när jag klättrade på väggen och lyfte ner, bättringskittade och lyfte upp ett stort fönster så jag behöver svalka mig. Fast det är iofs ganska vanligt med kejsarkläder hos mig.  laugh.gif

Tycker du ser lite frusen ut om näsa och öron laugh.gif

Inte visste jag att han arbetar som modell
netaave
CITAT (Alba @ 09-11-2006, 16:07)
CITAT (askar @ 09-11-2006, 14:24)
CITAT (Gossen Ruda @ 09-11-2006, 14:45)
Fn kör jag med Adamsdressen, utan fikonlöv.  rolleyes.gif

Blev överhettad när jag klättrade på väggen och lyfte ner, bättringskittade och lyfte upp ett stort fönster så jag behöver svalka mig. Fast det är iofs ganska vanligt med kejsarkläder hos mig.  laugh.gif

Tycker du ser lite frusen ut om näsa och öron laugh.gif

Inte visste jag att han arbetar som modell

Jo för Rosceakräm. laugh.gif
Gossen Ruda
CITAT (netaave @ 09-11-2006, 16:20)
CITAT (Alba @ 09-11-2006, 16:07)
CITAT (askar @ 09-11-2006, 14:24)
CITAT (Gossen Ruda @ 09-11-2006, 14:45)
Fn kör jag med Adamsdressen, utan fikonlöv.  rolleyes.gif

Blev överhettad när jag klättrade på väggen och lyfte ner, bättringskittade och lyfte upp ett stort fönster så jag behöver svalka mig. Fast det är iofs ganska vanligt med kejsarkläder hos mig.  laugh.gif

Tycker du ser lite frusen ut om näsa och öron laugh.gif

Inte visste jag att han arbetar som modell

Jo för Rosceakräm. laugh.gif

Vi har alla våra dolda sidor. laugh.gif
Blomstertanten
unsure.gif ohmy.gif huh.gif

Inte många dolda sidor där inte ! tongue.gif
Gossen Ruda
CITAT (Blomstertanten @ 09-11-2006, 19:50)
unsure.gif ohmy.gif huh.gif

Inte många dolda sidor där inte ! tongue.gif

Insidan. tongue.gif
stina
Och högersidan! tongue.gif
Snöflinga
Tänk att vi har fått våran egen "nakenjanne" här på Odla wub.gif
netaave
CITAT (Snöflinga @ 09-11-2006, 21:39)
Tänk att vi har fått våran egen "nakenjanne" här på Odla wub.gif

Honom sprang jag nästan omkull på Hemköp idag! Han var påklädd! ohmy.gif
Anma
CITAT (netaave @ 09-11-2006, 22:43)
CITAT (Snöflinga @ 09-11-2006, 21:39)
Tänk att vi har fått våran egen  "nakenjanne" här på Odla  :wub:

Honom sprang jag nästan omkull på Hemköp idag! Han var påklädd! ohmy.gif

Hehe... de e väl för att han skulle åkt dit för förargelseväckande beteende annars. Skulle ju vart en syn och möta han naken på hemköp! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Gossen Ruda
Kanske bäst att påpeka att jag bara har adamsdressen på i enskilt läge. rolleyes.gif
cic
CITAT (birgitek @ 09-11-2006, 09:42)
Just nu är jag arbetsklädd; svarta gubbyxor, svart polotröja och svart mjuk kavaj. Svarta herrskor fast med ganska hög klack. Smycken, hals- och armband i svart gummi och silver.
Birgit Ek

Toksnyggt! Önskar jag också fick välja mina arbetskläder..

Men jag går omkring så här på jobbet..

Anma
CITAT (cic @ 10-11-2006, 00:39)
Toksnyggt! Önskar jag också fick välja mina arbetskläder..

Men jag går omkring så här på jobbet..


så vill jag också gå klädd på jobbet, om jag slapp kassorna bara... smile.gif

men det lär ju aldrig ske, jag är ju såndär "icke arbetsför".
cic
Jag sitter inte i kassan. Jag jobbar på Vardagsrum/Work. Har länge haft problem med min armbåge, men sälja soffor är inte så betungande.
Inga från Närke
I dag till jobbet strechjeens med blommor på byxbenet + en stickad jumper i rosa/grön/beige.
Just nu sitter jag i en skön hemmadress i vinrött med ett par sköna tofflor. Men du ska jag gå och lägga mig så då åker den av och i ett nattlinne kort.
Anma
CITAT (cic @ 10-11-2006, 00:46)
Jag sitter inte i kassan. Jag jobbar på Vardagsrum/Work. Har länge haft problem med min armbåge, men sälja soffor är inte så betungande.

Lyllo dig... smile.gif

Jag skulle vija inreda miljöerna på Ikea elller liknande... *drömmer...
mekare
fredagens kläder: svarta manschesterbyxor, svart tunika och en grön cardigan. orkade inte vara fredagsfin i morse....
Castea
Jeans och brun huvtröja. Yo! Eller snarare Zzzzzzzzzz...........
Farbror Blå
Detta skulle också kunna bli en trevlig bildtråd rolleyes.gif
Gossen Ruda
CITAT (Farbror Blå @ 10-11-2006, 08:25)
Detta skulle också kunna bli en trevlig bildtråd rolleyes.gif

Snuskhummer där. rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon