Full version: Dagmatte
Ewa L
Jag har lagt om mina arbetstider, och det innebär att en dag i veckan blir för lång för min hund Lucas.
En granne (två hus ifrån) vars hund Lucas ofta leker med har erbjudit sig att hämta honom när hon ändå går förmiddagspromenad. Dessutom tar hon sedan in honom till sig — vilket jag iofs inte bett om, men tycker är bra. Jag kommer hem ~14.30.

Hur mycket tycker ni att jag skall betala henne? Tror inte att hon gör det för pengarna, vi brukar ofta gå skogspromenader ihop med respektive hundar, och hon verkar vara "äkta hundmänniska". Vill därför inte förolämpa henne med varken för högt eller för lågt anbud.

Vad tycker panelen??
AnitaO
Här i Linköping kostar enstaka dagar på hundagis 120:-.
Men då är det ju från morgon till kväll.
Så en 50-lapp per dag tycker jag inte är nåt skambud smile.gif
Ewa L
Ja, 120:- i Linköping bör väl bli 50:- i Boxholm. biggrin.gif

Jag hade funderat mellan 50--100/dag så då var jag inte helt ute och cyklade. Tack för svaret.
AnitaO
CITAT (Ewa L @ 24-10-2006, 08:08)
Ja, 120:- i Linköping bör väl bli 50:- i Boxholm. biggrin.gif

laugh.gif laugh.gif
Tänkte nog mer att det ju bara var några timmar per gång och inte en hel dag smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon