Full version: Äntligen
evelina
Måste bara skriva av min sprudlande lycka att jag äntligen blivit farmor i söndags.

Det blev en liten Lukas wub.gif wub.gif
fast han var seg att komma ut 3 dygn med värkar sedan blev det akut kejsarsnitt för han mådde inte så bra.
Det blev lite oroligt för vi var på kryssning till Helsingfors och mobilerna fungerar inte så bra ute på havet.

Trodde aldrig att man kunde vara så här lycklig. wub.gif

Synd bara att dom bor 70 mil från mig men tur att det finns digitalkameror och datorer och Msn.

Trallar vidare i min lycka och letar flygbiljetter till Skåne. rolleyes.gif
Leia
Grattis! smile.gif wub.gif wub.gif wub.gif
Bettson
Grattis tusenfalt!

Längtar också till den dag jag ska bli farmor wub.gif
Malvia
Grattis!! tror att du är väldigt glad. stolt och mallig,
för det skulle jag vara.
Hoppas grabben mår bra nu.

Magdis
Stort grattis! smile.gif
pejori
CITAT (evelina @ 17-10-2006, 13:23)
Måste bara skriva av min sprudlande lycka att jag äntligen blivit farmor i söndags.

Det blev en liten Lukas wub.gif wub.gif
fast han var seg att komma ut 3 dygn med värkar sedan blev det akut kejsarsnitt för han mådde inte så bra.
Det blev lite oroligt för vi var på kryssning till Helsingfors och mobilerna fungerar inte så bra ute på havet.

Trodde aldrig att man kunde vara så här lycklig. wub.gif

Synd bara att dom bor 70 mil från mig men tur att det finns digitalkameror och datorer och Msn.

Trallar vidare i min lycka och letar flygbiljetter till Skåne. rolleyes.gif

Å så roligt...grattis ser fram emot den dagen jag får bli farmor för första gången rolleyes.gif rolleyes.gif smile.gif
ah56
GRATTIS. Minns hur det var med första barnbarnet. Gick omkring som en zombie och hade födslovåndor ända tills telefonen ringde och de meddelade att allt var bra.
Reserv
Jättegrattis till dig Evelina, men ett ännu större grattis till den stackars modern wub.gif
LadyG
Grattis! wub.gif

Så glada ni måste vara nu, det är alltid oerhört speciellt när ett barn kommer till världen wub.gif

Vilken glädje att allt gick bra tillsist wub.gif
netaave
CITAT (evelina @ 17-10-2006, 13:23)
Måste bara skriva av min sprudlande lycka att jag äntligen blivit farmor i söndags.

Det blev en liten Lukas  :wub:  :wub:


Trallar vidare i min lycka och letar flygbiljetter till Skåne. rolleyes.gif


GRATTIS!
Det går buss också, om du inte skulle hitta några flygbiljetter. biggrin.gif
Gillan
Åhhh, jättegrattis till farmorskapet. Men oj vad frustrerande att han bor så långt bort. Håller tummarna för att du ska hitta bästa möjliga färdsätt. Du vill såklart se honom så snart som möjligt, helst igår, kan jag tänka mig smile.gif biggrin.gif biggrin.gif
evelina
CITAT (netaave @ 17-10-2006, 15:05)
CITAT (evelina @ 17-10-2006, 13:23)
Måste bara skriva av min sprudlande lycka att jag äntligen blivit farmor i söndags.

Det blev en liten Lukas  wub.gif  wub.gif


Trallar vidare i min lycka och letar flygbiljetter till Skåne. rolleyes.gif


GRATTIS!
Det går buss också, om du inte skulle hitta några flygbiljetter. biggrin.gif

Tack alla!

Ja fast jag är reumatiker så bil, tåg och buss är uteslutet för mig.

Jag har kört bil en gång och var dålig en hel vecka efteråt.
Flyget är perfekt ,jag har 20 min till Arlanda och lika långt till Bromma och färdtjänst. Och då är det så fiffigt att man lägger in om riksfärdtjänst då står det en taxi i Malmö när jag kommer.
askar
Jättestort Grattis! wub.gif

Vi hade 160 mil till vårt första... skönt att flyget finns.
Rapchic
grattis biggrin.gif
Farmor
wub.gif wub.gif wub.gif

Hjärtligt grattis från en gammal farmor till en alldeles färsk farmor.
Anki på Öland
Grattis!! Hoppas det är lika mysigt som att vara mormor!! biggrin.gif wub.gif
Anki
Inga från Närke
GRATTIS till Farmor från en Bestemor (farmor). Jo det är jobbigt att ha barnbarn långt ifrån trots att vi har bara 5 timmars bilkörning till våra i Oslo. Det blir inte samma som när de bor på nära håll tyvärr. Jag har inte sett det senaste som fyller 1 år i november tyvärr men det har inte funnits tid till det. Min sambo har varit där och skall åka nu i höst igen men jag tycker det är såååååå jobbigt att åka för några dagar så vi får se om jag följer med. Jag är en rutinmänniska och när det inte går efter dessa rutiner blir jag sur och grinig så det är nästan bäst att stanna hemma. Måste ha mat t.ex. på bestämda tider och minst 2 ggr/dag det förekommer inte där. Just nu så renoverar de också och då blir det extra rörigt + att det inte finns något gästrum och tyvärr är jag väldigt dum när det gäller sådant att jag inte kan sova i någon annans närvara än min sambo då förståss.
Nog om detta och ett extra GRATTIS från mig.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon