Full version: GRATTIS
Eva St
STORT GRATTIS OCH HA EN RIKTIGT BRA DAG
>Inga från Närke (61) >Chilinuttz (35) >anettezon6 (43) >BananFluga (28) >Siggan (59)
Önskar eva st
Monica M zon 4
Grattis alla fem från mej också! smile.gif
askar
Grattis!

Lady Hamilton
Grattis! till er alla även från mig wub.gif
Gillan
Grattis från mig med smile.gif


Malvia
Jag har den äran att gratulera!
malin72
grattis grattis
Betty
Grattis, grattis! smile.gif
Biggan_
Nu är jag ute i sista stund! Grattis från mej med!
Snöflinga
Ännu senare men inte desto mindre GRATTIS wub.gif
Inga från Närke
Tack alla ni som grattat mig. Det är alltid roligt när någon kommer ihåg.

Uppvaktningen var det inget speciellt med mer än att jag fick 1 liten miniros av barnbarnen, 1 ljung med tillhörande kruka av min svägerska, 1 påse med hembakta bullar och 2 burkar med kakor av min mamma. Av en arbetskamrat fick jag en scharf/höftduk/bordsduk från hennes hemland Tanzania.
Sambon uppvaktade inte för det gör vi inte när man fyller ojämt, sedan hade vi ju nyss kommit hem från resan till Danmark (släktträff) som då kostade lite grann och den var som en present till mig eftersom det var min släkt.
scorpan
grattis från mig med biggrin.gif

Hur kan Snöflingas senare meddelande som inte ens inträffat ännu enligt klockan ha kommit före Inga från närke´s ? ?


HAHA....kom på nu att Snöflinga kanske gratulerade redan vid midnatt....för snart 23 timmar sen ....sorry! wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon