Piccante
Vad kommer svenska folket välja, ännu en kväll med verbal pajkastning eller svajig och nervös sång? Egentligen borde jag se på debatten eftersom jag inte har bestämt mig men samtidigt har det inte gett mig mycket att se på de tidigare.
LadyG
Det finns inget alternativ för oss som inte vill se något av dem. smile.gif

Jag tänker inte slösa tid på en debatt jag inte är intresserad av eftersom jag redan röstat, och det ska sju torsdagar i veckan för att jag ska titta på Illvrål 2006 smile.gif

*Konsulterar tv-guiden....*

Ska jag vara ärlig finns det INGENTING på tv som jag vill se idag.
rolleyes.gif
Betty
Jag väljer svajig och nervös sång före den verbala pajkastningen. Har inte heller bestämt mig riktigt hur jag ska rösta på söndag men tror inte ett smack på valfläsket som serveras oss så här bara ett par dagar före valet. Röstfiske imho. Vill man veta vad de olika sidorna går för/står för, så ska man hålla ögonen på dem under mandatperioderna. De här allra sista dagarna lovar de alla både guld & gröna skogar bara de får din röst. sad.gif
Monica M zon 4
Saknar också alternativet "Inget av dom". Jag tänker kolla på ett avsnitt av Morden i Midsomer. Har spelat in alla avsnitten för att kunna avnjuta dom nu i höst. tongue.gif
kristerh
Vägrar att titta på idol, så det får bli slutdebatten,
iofs finns det andra kanaler wink.gif
Smuttan
Här blir det Idol för hela slanten eftersom det finns de från norr med som man är nyfiken på och se hur det går för.

Debatter är jag inte intresserad av för det bara "lovar sunt men håller tunt" allihop.
askar
Röstade på debatten... den tänkte vi se och
spela in Idol.
Men nu blir det tvärtom... 2 tim att lyssna på trätande
blir nog för mastigt... tar och ser den imorron bitti istället. tongue.gif

Jag lyssnar inte så mycket för att bilda mig uppfattning om partierna
och vad de vill... det vet jag ju redan.
Lyssnar mest för att jag tycker det är så intressant att se hur
de kan hålla masken trots att de ljuger sig nästan blå. ohmy.gif laugh.gif
Gillan
Här blir det också Idol. Debatter har jag lyssnat färdigt på för den här gången. Och så håller jag med dig Agneta. När jag lyssnar på dom så
är för att att se hur de klarar sig i disskussionen och hur de klarar att
hålla masken wub.gif rolleyes.gif
pejori
idol här med.... wub.gif
har inget som helst intresse att se vem som ljuger bäst laugh.gif
askar
CITAT (pejori @ 15-09-2006, 15:49)
idol här med.... wub.gif
har inget som helst intresse att se vem som ljuger bäst laugh.gif

Gör som jag... spela in
och om du vaknar och är på alldeles för bra humör
så sätter du dig och ser på inspelningen..
jag vågar garantera att du inte bara småler resten av dagen tongue.gif laugh.gif
Pirum
Klart man ska se på debatten.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon