anna_rispan
I helgen hade vi den första stora träffen, årsmötet och en utflykt i den nya föreningen. Som jag till och med varit en del av att starta. Mycket utvecklande... Nu hoppas jag att vi får det lika gemytligt i fortsättningen också!!
Sällskapet för Ester Ringnér-Lundgren heter föreningen.


Kika här om ni vill
Pirum
Bra att ni uppmärksammar henne, jag har "Gammaldags sagor" i bokhyllan, och är en stark vän av sagotraditionen.
anna_rispan
Den har jag med, men har inte hunnit läsa den än.

Mmm, sagor är härliga!!
misSophie
Jag har läst (och läser) med nöje böckerna om Lotta och även dom om Sprakfålen! smile.gif Så heja på !
anna_rispan
Ja, det är Lotta-böckerna som jag fastnat för. De tog mig in i bokslukaråldern!
misSophie
Det var ju minst två varje kväll innan man somnade... mamma höll på att bli galen för jag aldrig släckte! smile.gif (var väl 12-13 år)
anna_rispan
ja visst!!! Lotta, Kitty och Bert, jag kunde inte sluta läsa. Precis så gjorde jag också. Hade jag läst ut en och jag tyckte att äh, lite till hinner jag, så gick jag upp igen och hämtade en annan bok och började på!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon