niklaswik
Nu tjatar jag på er igen. smile.gif


Jag har bokat hotell men nu kom jag på att jag inte har en aning vart jag kan ha bilen över natten.. ohmy.gif

Är Sundsvall någorlunda befriat från bil(inbrotts)tjuvar och vandaler så jag någorlunda tryggt kan parkera på nån gata eller finns det nåt parkeringshus som går att ha bilen i på natten?

Ska bo på "Hotell Ibis hotel Sundsvall-City", trädgårdsgatan 31-33 så helst vill jag ha tips om nån bra närliggande parkering...


Tack på förhand. smile.gif
mari_tres
Parkeringshus finns på norrmalm, men jag har inte hört något om någon som fått inbrott i bilen inne i stan (det går så mycket svarttaxi där, så...) Uppe på Haga där jag har min för tillfället tomma lägenhet är det väldigt lungt.
Beror väl mycket på vad det är för helg och så. Vad ska du göra i stan, om jag får fråga? =)
niklaswik
Ska på konsert, Winnerbäck & Hovet, sen ska vi bo på hotell eftersom vi (jag) inte orkar köra hem 30 mil på natten. smile.gif


Okej, det låter ju rätt bra, får väl chansa och parkera där på nån gata då. biggrin.gif


Wish me luck. wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon