netaave
Tänk er att få dansa i den ljumma sommarnatten under bar himmel i en svalkande bris. Inte en mygg så långt ögat ser.
Att få ha havet och solnedgången i den som utsikt från dansgolvet.
Att sitta och "pusta" bara några meter över vattnet.
Jag börjar förstå båtfolket.
Det är en sådan skillnad mot att kryssa på vintern så det är inte sant.
Att sen maten är god och kavaljererna trevliga gör ju inte saken sämre.

Och detta får jag uppleva två nätter i rad!!!!
Dessutom fanns luftkonditionering i hytten, så vi sov som stockar i alldeles lagom värme till 11-12 efter att ha varit uppe till 4-5.

Dessutom är det så oturligt att jag måste göra om detta med yngsta dottern före skolstarten, hon vann musikfrågesporten ena dagen och vann en ny kryss med buss, mat och hela köret. Måste utnyttjas före 31/8. tongue.gif
ullislerum
Dessutom är det så oturligt att jag måste göra om detta med yngsta dottern före skolstarten, hon vann musikfrågesporten ena dagen och vann en ny kryss med buss, mat och hela köret. Måste utnyttjas före 31/8.


...stackare.. wink.gif
Det låter förfärligt.. härligt!!!
gammelnalle
CITAT (ullislerum @ 08-07-2006, 00:05)
Dessutom är det så oturligt att jag måste göra om detta med yngsta dottern före skolstarten, hon vann musikfrågesporten ena dagen och vann en ny kryss med buss, mat och hela köret. Måste utnyttjas före 31/8.


...stackare.. wink.gif
Det låter förfärligt.. härligt!!!

SYND om dig!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Blomstertanten
biggrin.gif laugh.gif

Oj, läste visst lite fel i rubriken !
tongue.gif
Fick det till : Har haft en underbar kyss ! huh.gif
netaave
CITAT (Blomstertanten @ 08-07-2006, 22:55)
biggrin.gif laugh.gif

Oj, läste visst lite fel i rubriken !
tongue.gif
Fick det till : Har haft en underbar kyss ! huh.gif

Hade inte varit så tokigt det heller! laugh.gif
LadyG
laugh.gif laugh.gif laugh.gif ´

Din stackare, två kryssningar måste ju vara slitsamt? tongue.gif

Jag tycker inte synd om dig för fem sekunder biggrin.gif Men jag hoppas du får det jättekul! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon