Full version: S E M E S T E R
Kathy
Semestern har nog aldrig varit så efterlängtad som iår....men nu är det dags!!

Weeeeeooow....... nu börjar min semester!! wub.gif wub.gif wub.gif
Whiskuchi
*avundsjuk* Jag jobbar två veckor till, sen så... fyra härliga veckors semester!!
kristerh
Önskar dig en skön semester med kissarna wub.gif
vädret kunde inte vara bättre, själv jobbar jag 2 veckor till.
krister
Biggan_
...och jag har en jättelååååååång vecka kvar att jobba.
Ha en trevlig och skön semester Scrollan, och alla ni andra som också börjar semestern nu! biggrin.gif
mekare
ha en jätteskön semester.

själv har jag 2-3 timmar kvar till semestern....
Kathy
Tack alla. wub.gif

Ja, den här semestern är både välkomnande och välbehövlig. (har haft det extremt tufft på jobbet de senaste månaderna med allvarliga tillbud, amv inkopplat, m.m.)
Iår blir det hela fem veckor. wub.gif

Och....naturligtvis kommer största delen av den att tillbringas i sommarstugan....första sommarvistelsen i den eftersom vi köpte den i nov-05.
Det ska grävas, rensas ogräs, byggas altan och renoveras ett linneskåp.
Däremellan kommer vi peta in promenader med kissarna, 1 utställning den 16/7, sol, bad, grillning, umgås med familj och vänner, utflykter och - auktioner förståss. biggrin.gif
Lars-Olof Arvids
Ha det jätteskönt på semestern Scrollan, Mekare och alla andra! wub.gif
Jag hade min huvudsakliga semester redan i maj, men får nog ta en vecka i augusti för att slå ängen också. Fram till dess är det jobb som gäller, med bl a flytt till nytt kontor. Men lite sol och bad på kvällarna hinner jag ju med förstås... smile.gif

Olle
yenny
va sönt! Ha det så härligt på din semester smile.gif
Fialotta
CITAT (Scrollan @ 07-07-2006, 10:55)
Semestern har nog aldrig varit så efterlängtad som iår....men nu är det dags!!

Weeeeeooow....... nu börjar min semester!! wub.gif wub.gif wub.gif

Härligt Scrollan...ha så jätteskönt och låt familjen hjälpa till lite så du får vila wub.gif
*Felix matte*
CITAT (Scrollan @ 07-07-2006, 10:55)
Semestern har nog aldrig varit så efterlängtad som iår....men nu är det dags!!

Weeeeeooow....... nu börjar min semester!! wub.gif wub.gif wub.gif

Ha en riktigt skön semester. wub.gif
netaave
Ha det så skönt och ge dig till känna om du stöter på mig eller min syster! biggrin.gif
Castea
Ha en god semester!!

Kathy
Hej alla!

Nu är jag hemma igen....på en blixtvisit dock.
Har hunnit med att klippa gräset, rensa ogräs i trädgårdslandet, gjort blomsterarrangemang med en mjölkkanna, krukor och en korg.
Har hunnit med att måla halva linneskåpet jag köpte på auktionen i Norrskedika och halva altanen är byggd.
Därimellan har vi ätit thailändsk mat, premiärgrillat på nya grillen, badat, solat och jagat mygg. biggrin.gif
På söndag är det dags för utställning, igen.
Håll tummarna för att det kommer gå bra för småpojkarna.
wub.gif
*Felix matte*
CITAT (Scrollan @ 14-07-2006, 23:50)
Hej alla!

Nu är jag hemma igen....på en blixtvisit dock.
Har hunnit med att klippa gräset, rensa ogräs i trädgårdslandet, gjort blomsterarrangemang med en mjölkkanna, krukor och en korg.
Har hunnit med att måla halva linneskåpet jag köpte på auktionen i Norrskedika och halva altanen är byggd.
Därimellan har vi ätit thailändsk mat, premiärgrillat på nya grillen, badat, solat och jagat mygg. biggrin.gif
På söndag är det dags för utställning, igen.
Håll tummarna för att det kommer gå bra för småpojkarna.
wub.gif

Håller alla mina smile.gif wub.gif
Kathy
CITAT (Felix matte @ 15-07-2006, 00:01)
Håller alla mina smile.gif wub.gif

Tack...det känns tryggt. wub.gif
kristerh
Låter som du startat semestern med en rivstart wink.gif
håller givetvis tummarna för att det ska gå bra för kissarna.
krister
netaave
Oj, ni vilar väl också hoppas jag!
Biggan_
Här är en till tumhållare! tongue.gif biggrin.gif
Kathy
Ähum......här går det på i 110 knyck......(nån som sett till bromsen? unsure.gif )
Shopping idag, IKEA (puh, där blir man lätt slut av att vandra...) mat, några T-shirts på rea, eluttag till stugan m.m.
Håller som bäst på att stortvätta just nu...sen blir det till att packa allt som ska med på utställningen imorgon.
Till råga på allt, så har jag en bil som har ett krånglande tändningslås. mad.gif
Igår fick vi hjälp av vägassistans, blev ståendes i Uppsala i drygt en timma, innan han kom och hjälpte oss få igång bilen.
På måndag kommer jag hänga på låset hos verkstaden för att få det fixat.
Bilen är ju knappt ett år gammal....så man räknar inte med att behöva anlita vägassistans för att kunna starta bilen.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon