Full version: Förbannade alarm!
catlady
Ett larm har gått hela dagen ända sedan imorse någonstans i närheten, och jag kan inte njuta av balkongen utan måste ha dörren stängd!
Var bara tvungen att ventilera... mad.gif
ninnisky
Varför tog du ingen promenad dit och kollade biggrin.gif biggrin.gif Du kunde bett dem att stänga av. Fast inte sjutton brukar ett larm vara igång en hel dag???? sleep.gif
kristerh
CITAT (ninnisky @ 29-06-2006, 22:14)
Fast inte sjutton brukar ett larm vara igång en hel dag???? sleep.gif

Jo det kan hända, om de bara har ett larm som inte är knutet till larmcentral (där de kan stänga av manuellt) larmet kan stå o skrika tills batteriet är slut, om det inte är kopplat med el wink.gif
har själv haft en granne vars larm skrek oavbrutet i ett par dagar, de var på semester och innan vi fick tag på grannarna på mobil hade det gått två dagar...
krister
Inga från Närke
Vår granne hade ett larm och de åkte också på semester men som tur var visste jag vad föräldrarna heter och ringde dem omgående.
Är det hyreslägenhet ring värden eller polisen för de borde kunna komma in och stänga eller få tag i någon som kan.
Det kan ju ha hänt något också och då är det av vikt att grannar reagerar tycker jag.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon