Full version: Får man svamla med?
Fru fet
Det är uppenbarligen något med mig och glas denna vecka (apropos golfbollen och växthuset). Detta hände i går morse: Jag kom hem från landet och märkte att en tavla ramlat ner från väggen (ramen var trasig). Håhåjaja, sånt händer. Jag plockade upp den och satte mig i soffan men jag borde nog ha satt på mig glasögonen först - för jag satte mig rakt på tavelglaset. Hundra (eller åtminstone 20) små små skärsår i ändalykten blev resultatet! Som tur var lyckades jag få bort alla bitarna själv (maken är på landet och det hade inte varit så kul att gå till doktorn med rumpan bar och full av glas) wink.gif .Tur att man är välstoppad iaf, så skadorna inte blev så stora laugh.gif .
Gillan
CITAT (Fru fet @ 28-06-2006, 18:50)
Det är uppenbarligen något med mig och glas denna vecka (apropos golfbollen och växthuset). Detta hände i går morse: Jag kom hem från landet och märkte att en tavla ramlat ner från väggen (ramen var trasig). Håhåjaja, sånt händer. Jag plockade upp den och satte mig i soffan men jag borde nog ha satt på mig glasögonen först - för jag satte mig rakt på tavelglaset. Hundra (eller åtminstone 20) små små skärsår i ändalykten blev resultatet! Som tur var lyckades jag få bort alla bitarna själv (maken är på landet och det hade inte varit så kul att gå till doktorn med rumpan bar och full av glas)  ;) .Tur att man är välstoppad iaf, så skadorna inte blev så stora laugh.gif .

laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Nej, förlåt, man ska väl inte skratta. Det kunde ju gått
riktigt illa. Men en olycka kommer ju sällan ensam heter det ju.
Skönt att det gick bra i alla fall smile.gif

Men du är riktigt välkommen in i " svammeltråden " om du vill.
Det är bara att hoppa på tåget och skriva vad som helst som
faller dig in smile.gif . Allt är tillåtet laugh.gif laugh.gif
Biggan_
CITAT (Evgeni @ 28-06-2006, 18:59)
Men du är riktigt välkommen in i " svammeltråden " om du vill.
Det är bara att hoppa på tåget och skriva vad som helst som
faller dig in smile.gif . Allt är tillåtet laugh.gif laugh.gif

Nästan allt! ohmy.gif rolleyes.gif rolleyes.gif
Gillan
CITAT (Birgitta P @ 28-06-2006, 19:05)
CITAT (Evgeni @ 28-06-2006, 18:59)



Men du är riktigt välkommen in i " svammeltråden " om du vill.
Det är bara att hoppa på tåget och skriva vad som helst som
faller dig in smile.gif . Allt är tillåtet laugh.gif  :lol:

Nästan allt! ohmy.gif rolleyes.gif rolleyes.gif

Ok då. näääästan allt tongue.gif , för det är inte mycket som
sencureras där inte wub.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (Evgeni @ 28-06-2006, 19:09)
CITAT (Birgitta P @ 28-06-2006, 19:05)
CITAT (Evgeni @ 28-06-2006, 18:59)



Men du är riktigt välkommen in i " svammeltråden " om du vill.
Det är bara att hoppa på tåget och skriva vad som helst som
faller dig in smile.gif . Allt är tillåtet laugh.gif  laugh.gif

Nästan allt! ohmy.gif rolleyes.gif rolleyes.gif

Ok då. näääästan allt tongue.gif , för det är inte mycket som
sencureras där inte wub.gif laugh.gif laugh.gif

Näe, det är vi många som är levande bevis för rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif Fast det har nog vart nära några gånger
Månskensbonden
CITAT (Fru fet @ 28-06-2006, 18:50)
Det är uppenbarligen något med mig och glas denna vecka (apropos golfbollen och växthuset). Detta hände i går morse: Jag kom hem från landet och märkte att en tavla ramlat ner från väggen (ramen var trasig). Håhåjaja, sånt händer. Jag plockade upp den och satte mig i soffan men jag borde nog ha satt på mig glasögonen först - för jag satte mig rakt på tavelglaset. Hundra (eller åtminstone 20) små små skärsår i ändalykten blev resultatet! Som tur var lyckades jag få bort alla bitarna själv (maken är på landet och det hade inte varit så kul att gå till doktorn med rumpan bar och full av glas)  ;) .Tur att man är välstoppad iaf, så skadorna inte blev så stora laugh.gif .

laugh.gif
Påminner mig om den underbara Lars Molin filmen 'Potatishandlaren', där den ogifta dottern halkar ner från ladutaket och får en träsplint i arslet! laugh.gif Jag älskar den filmen!

ps.
Jag tappade just ett drickglas i vasken! huh.gif Det kanske är nåt slags glasvirus som går?? blink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon