Full version: Skönt på sjön
Gossen Ruda
Borttaget
forget-me-not
Jag tycker det är skitdålig stil att lägga ut bilder på okända människor. Jag förmodar att du inte har personernas tillåtelse? Jag är vare sig moralist eller puritan och har inga synpunkter på vad de gör. Däremot har jag synpunkter på ditt beteende. mad.gif
*Felix matte*
Oj ohmy.gif Hur vågar du lägga ut sådana bilder där personerna i fråga kan identifieras... tror faktiskt inte det är tillåtet att göra.
Gossen Ruda
Fullt tillåtet både att fotografera okända personer och att lägga ut bilderna på nätet. Hade jag däremot skrivit vad dom hette eller fotograferat närgånget är det en annan sak.
pejori
VAD FAAN MENAR DU MED ATT PUBLISERA BILDER PÅ MEJ NÄR JAG HAR SEX!!!!!! mad.gif mad.gif mad.gif
Gossen Ruda
Tänkte det skulle pigga upp dig.
pejori
hm...hoppas inte hans fru är medlem här också då... ohmy.gif ohmy.gif wink.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 15-06-2006, 23:11)
VAD FAAN MENAR DU MED ATT PUBLISERA BILDER PÅ MEJ NÄR JAG HAR SEX!!!!!! mad.gif mad.gif mad.gif

Jisses!! Tyckte väl det va´nåt igenkännande med bilderna blink.gif Såg på en gång att det va´du när jag jämförde med bilderna jag fått av dig wacko.gif Får man göra så??? blink.gif unsure.gif
Gossen Ruda
Jo, jag tror det är tillåtet att älska i en båt.
Reserv
CITAT (Gossen Ruda @ 15-06-2006, 23:20)
Jo, jag tror det är tillåtet att älska i en båt.

Jo, jo, det är tillåtet, men att smygfota Pejori och hennes älskare och sen lägga in det på ett forum.....det va´det jag undra om man fick
blink.gif unsure.gif
pejori
men inte att publisera bilderna på ett allmänt forum....inte om det är en bild, som kan uppfattas som kränkande... sad.gif
Gossen Ruda
Jaja, jag plockar väl bort det då.
yenny
har du skaffat peruk pejori? Eller du kanske har sparat ut så snabbt biggrin.gif
pejori
CITAT (yenny @ 15-06-2006, 23:24)
har du skaffat peruk pejori? Eller du kanske har sparat ut så snabbt biggrin.gif

massor av b-vitaminer och lite blytyngder i topparna...växer som faaan av det ju laugh.gif laugh.gif laugh.gif
yenny
CITAT (pejori @ 15-06-2006, 23:25)
CITAT (yenny @ 15-06-2006, 23:24)
har du skaffat peruk pejori? Eller du kanske har sparat ut så snabbt biggrin.gif

massor av b-vitaminer och lite blytyngder i topparna...växer som faaan av det ju laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Aha... det är så man skall göra biggrin.gif
pejori
japp...och sedan kan man kleta in lite s****a i håret också...det gör susen...titta bara på cameron diaz i den där Mary...hennes hår blev jättefint ju laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon