Full version: Fräckis
Sidor: 1, 2
Eva i Höga
En liten mager vit kille stiger in i en hiss och när han tittar upp
ser han en enorm, jättestor neger stående bredvid sig. Negern ser att
den lilla vita killen stirrar på honom och säger:

"210 lång, 120 kg, 30 cm penis, 1 kg testiklar, Turner Brown!"

Den lilla vita killen svimmar och faller raklång på golvet. Negern
böjer sig ner och ruskar liv i honom och säger: "Vad är det för fel på
dig?"

Med svag röst säger den vita killen: "Vad var det du sa till mig?"

"Jo, eftersom du stirrade på mig så förmodar jag att du tänkte fråga
vad alla andra brukar fråga när dom ser mig och då sa jag: jag är 210
lång, väger 120 kg, har en 30 cm lång penis och testiklar som väger 1
kg och mitt namn är Turner Brown!"

"Turner Brown? Tack gode god! Jag tyckte du sa "turn around!
Floppy
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Ska genast maila över den till min särbos jobb
Hannele
CITAT (Floppy @ 15-06-2006, 09:44)
laugh.gif  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Ska genast maila över den till min särbos jobb

Hur kan du svara på sånt här skräp?? mad.gif wacko.gif

Eva i Höga har skrivit 1 meddelande... ingnorera bara. blink.gif
Reserv
CITAT (Hannele @ 15-06-2006, 09:58)
CITAT (Floppy @ 15-06-2006, 09:44)
laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif
Ska genast maila över den till min särbos jobb

Hur kan du svara på sånt här skräp?? mad.gif wacko.gif

Eva i Höga har skrivit 1 meddelande... ingnorera bara. blink.gif

Och jag som trodde att det här va småpratsavdelningen blink.gif Så ingen får skriva här förrän dom skickat ett visst antal inlägg av annan natur? unsure.gif Jisses!! wacko.gif Det visste jag inte, och jag måste ha missat att det stog så nånstans när jag skrev in mig som medlem här, tur att du håller kollen Hannele wub.gif Jag hade alldeles missat den regeln rolleyes.gif wub.gif

Till Eva i Höga....ett jättevarmt välkommen, det kan sägas på så många olika sätt rolleyes.gif wub.gif
Hannele
CITAT (Reserv @ 15-06-2006, 10:17)
Och jag som trodde att det här va småpratsavdelningen blink.gif  Så ingen får skriva här förrän dom skickat ett visst antal inlägg av annan natur? unsure.gif

Har inget med det att göra! sad.gif
Detta inlägg är skräp, högst osmakligt, hoppas Ingemar fort ta bort det.
Reserv
CITAT (Hannele @ 15-06-2006, 10:20)
CITAT (Reserv @ 15-06-2006, 10:17)
Och jag som trodde att det här va småpratsavdelningen blink.gif  Så ingen får skriva här förrän dom skickat ett visst antal inlägg av annan natur? unsure.gif

Har inget med det att göra! sad.gif
Detta inlägg är skräp och hoppas Ingemar foret ta bort det.

Men snälla Hannele, om Gammelnalle skickat samma så hade du juh inte ens kommenterat! blink.gif Det va´inget stötande i historien, inte ens ett fult ord, upp med hakan rolleyes.gif wub.gif Man kan inte vakna på rätt sida alla dar, men man kan väl försöka sig på ett vänligare välkomnande wub.gif
Hannele
CITAT (Reserv @ 15-06-2006, 10:24)
om Gammelnalle skickat samma så hade du juh inte ens kommenterat! blink.gif

Men snälla Reserv, det har jag gjort!
Ännu värre har det blivit i den tråden, bäst att ignorera bara,
jag struntar i, om du inte ser, när det är helt osmakligt.
Biggan_
...och jag undrar varför du hoppar på Floppy? Får man inte svara på vad man vill?
Hannele
Dessutom ska man väl ange källa? unsure.gif
Reserv
CITAT (Hannele @ 15-06-2006, 10:28)
CITAT (Reserv @ 15-06-2006, 10:24)
om Gammelnalle skickat samma så hade du juh inte ens kommenterat! blink.gif

Men snälla Reserv, det har jag gjort!
Ännu värre har det blivit i den tråden, bäst att ignorera bara,
jag struntar i, om du inte ser, när det är helt osmakligt.

Men snälla Hannele.......VAD är det som är osmakligt? blink.gif Att hon skrev neger istället för afrikan? Eller att hon råkade starta en ny tråd med samma innehåll som en redan aktuell tråd? Hon är juh helt ny och det kan juh ha blitt nåt fel bara, det är inte första gången det händer att nybörjare råkat starta en ny tråd när dom egentligen skulle svara i en annan. Då ber jag tusen gånger om ursäkt för MIN fräckis i Gammelnalles tråd, den om nåt är väl osmaklig i såna fall. Jag lovar dyrt och heligt att aldrig mer skriva fräckisar i forumet.....men Hannele, om det står "fräckis " som rubrik, varför öppnar du det ens då? Om du vet att du är känslig för osmakligheter sad.gif


Vad det gäller att ange källa.....tror du verkligen att det är just den personen som står bakom sidan som skrivit den? Bilder bör man ange källan till ja, men en fräckis wacko.gif Blir du på bättre humör om du får en kram? wub.gif Hoppas det inte regnar på er där nere wub.gif
Hannele
CITAT (Reserv @ 15-06-2006, 10:35)
Bilder bör man ange källan till ja, men en fräckis wacko.gif

Gäller även text, i allra högsta grad; låttexter, dikter, tidningsurklipp, med mera.
Biggan_
Vitsar hittar man aldrig källan till, dom sprids hej vilt, både muntligen och skriftligen.
Reserv
CITAT (Hannele @ 15-06-2006, 10:44)
CITAT (Reserv @ 15-06-2006, 10:35)
Bilder bör man ange källan till ja, men en fräckis wacko.gif

Gäller även text, i allra högsta grad; låttexter, dikter, tidningsurklipp, med mera.

Varför vill du inte svara på min fråga Hannele? unsure.gif Vad va´det som va´så osmakligt? Och jag har sett nu att du visst kommenterat i Gammelnalles fräckistråd....... frågan va´då bara......vad skulle du springa och testa? att slicka en springa eller använda kaffetermosen som massagestav ? rolleyes.gif Kommentaren bevisar visserligen att du faktiskt har humor, men varför ska du försöka dölja det så ofta? wub.gif
Floppy
Men hjälp... ohmy.gif ... vad är det som händer på detta forum...
Jag går ut i trädgården för att dricka en kopp kaffe och sen går jag in till datorn å surfar runt lite på odla... å så blir jag påhoppad... ohmy.gif sad.gif ...

Hannele...läs i rubriken nogrannare så slipper du läsa sådant som du anser är stötande/kränkade mm...alla ser vi olika på saker och ting...å tur är väl det... wub.gif

Jag tänker inte låta detta förstöra min alldeles underbara dag... wub.gif för jag tyckte att historien var asrolig... laugh.gif och tänker gå och småflina smile.gif för mig själv heeela dagen... så det så... sleep.gif wub.gif
kristerh
Jag tycker den var enbart rolig laugh.gif och ber att få önska Eva i Höga välkommen till detta ibland stormiga forum...
krister
Hannele
Eva i Höga, ber om ursäkta, om detta var ett seriöst inlägg från din sida,
men historien är skräp, osmakligt.

Många tjejer/kvinnor lider i tysthet,
när männen slänger sina snoppar vid fikabordet på jobbet.
Tycker man inte att de är roliga, är man en tråkig ungmö, grinig kärring.. wacko.gif
Här får man inte heller protestera mot osmakligheter, lika lite som på jobbet.. eller skolan.
kristerh
CITAT (Hannele @ 15-06-2006, 11:29)
när männen slänger sina snoppar vid fikabordet på jobbet.

wink.gif wink.gif unsure.gif ohmy.gif
sånt gör vi inte på vår arbetsplats iallafall laugh.gif
krister
Reserv
CITAT (kristerh @ 15-06-2006, 11:32)
CITAT (Hannele @ 15-06-2006, 11:29)
när männen slänger sina snoppar vid fikabordet på jobbet.

wink.gif wink.gif unsure.gif ohmy.gif
sånt gör vi inte på vår arbetsplats iallafall laugh.gif
krister

Ärligt talat så finns inget fräckare än en hop med fruntimmer och en ensam karl.....där kan man komma och snacka om fräcka i käften, men inte klagar vi inte rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif
Biggan_
CITAT (kristerh @ 15-06-2006, 11:32)
CITAT (Hannele @ 15-06-2006, 11:29)
när männen slänger sina snoppar vid fikabordet på jobbet.

wink.gif wink.gif unsure.gif ohmy.gif
sånt gör vi inte på vår arbetsplats iallafall laugh.gif
krister

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Inte killarna på min arbetsplats i heller! biggrin.gif
Reserv
CITAT (Birgitta P @ 15-06-2006, 11:39)
CITAT (kristerh @ 15-06-2006, 11:32)
CITAT (Hannele @ 15-06-2006, 11:29)
när männen slänger sina snoppar vid fikabordet på jobbet.

wink.gif wink.gif unsure.gif ohmy.gif
sånt gör vi inte på vår arbetsplats iallafall laugh.gif
krister

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Inte killarna på min arbetsplats i heller! biggrin.gif

Näe, sånt är bara önsketänkande tongue.gif
Pirum
Nu är ju det här inget fikabord, men, den här historien var bara aningen roligare än den om <raderar skämt om läppar>. I en annan tråd förekom "våldtäkt" i en vits, och det tycker jag också var osmakligt. Jag hade hört samma vits tidigare, då i en något annorlunda version som var mycket roligare. Jag har ingenting emot fräckisar i sig, om de bygger på alltför flagrant sexism eller rasism så är jag dock numera bättre på att hålla leendet borta.

Nä, nu ska jag försöka sluta gnälla, humor handlar ju mycket om smak och jag tycker inte att skämt ska förbjudas. Men det är ingen dum idé att tänka två gånger innan man postar skämt smile.gif
Biggan_
CITAT (Reserv @ 15-06-2006, 11:40)
CITAT (Birgitta P @ 15-06-2006, 11:39)
CITAT (kristerh @ 15-06-2006, 11:32)
CITAT (Hannele @ 15-06-2006, 11:29)
när männen slänger sina snoppar vid fikabordet på jobbet.

wink.gif wink.gif unsure.gif ohmy.gif
sånt gör vi inte på vår arbetsplats iallafall laugh.gif
krister

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Inte killarna på min arbetsplats i heller! biggrin.gif

Näe, sånt är bara önsketänkande tongue.gif

ohmy.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Självgoda karlar! rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif
Bakelser är mycket läckrare! tongue.gif
Hannele
CITAT (Pirum @ 15-06-2006, 11:44)
Jag har ingenting emot fräckisar i sig,
om de bygger på alltför flagrant sexism eller rasism så är jag dock numera bättre på att hålla leendet borta.

Men det är ingen dum idé att tänka två gånger innan man postar skämt smile.gif

Precis, håller med dej.
Alla förstår inte skillnaden..
Månskensbonden
CITAT (Hannele @ 15-06-2006, 09:58)
Hur kan du svara på sånt här skräp??  :angry:  :wacko:

Eva i Höga har skrivit 1 meddelande...   ingnorera bara.  :blink:

Å du lever som du lär, ser vi.... wacko.gif laugh.gif
Floppy
Hannele: Alla har ju sina åsikter och det ska man respektera och jag respekterar din åsikt...men varför ger du dig på mig????...vad har jag gjort??? huh.gif sad.gif
Jag har ju min åsikt som även du måste acceptera och respektera...jag tycker att historian passade mina öron och jag vet att den passar min särbos öron och även hans arbetskamrater...som för den delen kan berätta liknande historier...jag känner dem mycket väl och vet att de absolut inte ogillar denna typ av historia... jag skulle för mitt liv inte skicka den till dem om jag vet att det finns någon där som inte gillar denna typen av historia...och jag skulle inte berätta en sådan historia och inte varna innan...personen måste ju få en chans att gå undan om den inte vill höra...

Sen är det ju så att om man talar om för sina arbetskamrater mm att man ogillar denna typ av historia så tror jag att de kan respektera detta och dra historian när personen ifråga har gått därifrån eller vid ett senare tillfälle när personen inte är där...jag menar de är ju inte tankeläsare...och kan eller vågar man inte tala om det så kan man ju bara resa sig upp och gå mitt i historian...man behöver inte lyssna klart...och på ett forum så behöver man ju inte trycka på länken 'Fräckis' och sen dessutom läsa det som står...det är ju ingen som tvingar någon till nått här...får jag hoppas tongue.gif wub.gif
Eva i Höga
Jag vill bara tacka för välkomnandet i detta trevliga forum. Ska försöka lära mig hur jag ska lägga mina kommande inlägg under rätt flik.
Floppy
CITAT (Eva i Höga @ 15-06-2006, 13:33)
Jag vill bara tacka för välkomnandet i detta trevliga forum. Ska försöka lära mig hur jag ska lägga mina kommande inlägg under rätt flik.

Du är jätte välkommen hit...
...och jag hoppas att du inte blev avskräckt från att skriva mer... wub.gif ...det är lätt hänt att man missförstår varandra...men bara man slutar som vänner och respekterar att vi alla är olika så är diskutioner alltid välkommet... jag är intresserad av vad andra tycker och kanske jag kan ändra min syn på saker och ting...det är inte alltid som jag skriver nått men jag läser väldigt mycket och lär mig på så sätt... hur är det man brukar säga?!..." kunskap är makt"... wub.gif

PS!...å jag gillade din historia oavsett vad andra tycker om att jag svarade på ditt inlägg... smile.gif wub.gif
Snöflinga
Välkommen Eva i Höga till detta förunderliga forum biggrin.gif
krellus
Hur kul som helst! laugh.gif
Man känner igen det där med 30... biggrin.gif
Hannele
CITAT (Floppy @ 15-06-2006, 09:44)
laugh.gif  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Ska genast maila över den till min särbos jobb

Det är respektlöst att sprida osmakligheter på arbetsplatser... eller skolan.
Ophelia
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif


Jag tyckte historien är jätterolig. Jag tror jag faktiskt ska dra den på jobbet, en av läkarna kommer att jubla. Jag saknar både smaklighet och respekt men även solen har sina fläckar.

Eva Höga...den var rolig. Passar det inte för andra att läsa så kan de sk...ta i att läsa dem smile.gif
Gillan

Välkommen hit Eva smile.gif


Och ta inte åt dig av Hannele. Hon är som hon
är wink.gif . Det tar ett tag, men till slut vänjer du dig
och bryr dig inte laugh.gif laugh.gif


Floppy; Skönt att du inte bryr dig wub.gif

Klart vi får skratta åt vad vi vill laugh.gif
Hannele
CITAT (Ophelia @ 15-06-2006, 18:11)
Jag tror jag faktiskt ska dra den på jobbet

Det var inte så länge sedan ett gäng fick sparken, när dom skickade såna mejl på jobbet.
Ophelia
CITAT (Hannele @ 15-06-2006, 19:17)
CITAT (Ophelia @ 15-06-2006, 18:11)
Jag tror jag faktiskt ska dra den på jobbet

Det var inte så länge sedan ett gäng fick sparken, när dom skickade såna mejl på jobbet.

Vem har snackat om mejl? Du har väl ingen aning om hur jag ska framföra historien och vad mina arbetskamrater har för humor? Du har väl ingen som helst aning om vad vi skickar på mejl? Vet du inte om att man kan välja vilka man skickar till. Den funktionen finns faktiskt om man nu måste skicka via mejl.

Herregud Hannele....jag förstår att det är frestande att läsa inlägg där det står att det är fräckisar eller något annat som kan uppröra. Men bästa sättet är att försöka stå över frestelsen att läsa och kanske veta att "jag kommer förmodligen reagera på detta". Jag har samma känsla för inlägg som handlar om kryp, speciellt om det står skalbaggar. Jag avskyr skalbaggar (stora) men har känt nästan något äckligt tvångsmässigt att "bara titta lite" trots vetskapen om att jag tycker de är hemska. Likaså hemska skräckfilmer. Gör som jag, försök att tygla lusten så ska du se att du slipper bli så förfärligt upprörd.

(Funderar allvarligt på att dra historien om en sugande groda som jag hört på jobbet....bara för att).
Reserv
CITAT (Ophelia @ 15-06-2006, 19:44)
(Funderar allvarligt på att dra historien om en sugande groda som jag hört på jobbet....bara för att).

Gör det, det tycker jag rolleyes.gif jag tog juh bort fräckisen om den sugande kamelen för att inte bidra med smaklösa historier, så du kan juh ersätta den med nåt då tongue.gif
Hannele
*suck*
Reserv
CITAT (Hannele @ 15-06-2006, 19:55)
*suck*

Sucka inte, jag försöker va´alla till lags juh rolleyes.gif Kram på dig wub.gif
Ophelia
Dax för en fräckis!

- Vad är det som börjar på K och slutar på K som man kan stoppa in i en grej som börjar F och slutar på A?

- Nä jag tänker inte svara på några sådana snuskigheter!

- Men... det är väl inget fel att stoppa in en kork i en flaska?
Gossen Ruda
Vad gäller sexism så kan ett gäng kvinnor bli mycket värre än ett gäng killar. Telefonister t.ex. Telefonisterna på Götaverken var ökända över hela Televerket. En del killar vägrade gå dit ensamma. Idag hade dom åtalats för sextrakassering. TV-husets växelhäxor var inte mycket bättre. Tyvärr var det på mitt område så jag vet av egen erfarenhet hur dom var.
Ophelia
CITAT (Gossen Ruda @ 15-06-2006, 20:48)
Vad gäller sexism så kan ett gäng kvinnor bli mycket värre än ett gäng killar. Telefonister t.ex. Telefonisterna på Götaverken var ökända över hela Televerket. En del killar vägrade gå dit ensamma. Idag hade dom åtalats för sextrakassering. TV-husets växelhäxor var inte mycket bättre. Tyvärr var det på mitt område så jag vet av egen erfarenhet hur dom var.

...eller ett gäng med män bli värre än ett gäng med kvinnor. Har arbetat på mansdominerande arbetsplatser med olika gäng av testosteronstinna s.k män och upplevt det på nära håll.

Vad är då sensmoralen? Jo att det handlar inte om kön när man diskuterar sexism.
Jejja
CITAT (Ophelia @ 15-06-2006, 21:03)
Vad är då sensmoralen? Jo att det handlar inte om kön när man diskuterar sexism.

Vi är alla lika goda kålsupare...

För övrigt vill jag gärna ha tillbaka kamelhistorien Reserv, jag skulle visa den för maken i eftermiddags, men hittade den inte. Kan du inte PM:a den till mig?


Jag satt igår kväll och garvade häcken av mig åt en del andra "skämt"...
Kolla den här seriestrippen: Humor

Om ni inte alls förstår frasen "Oh I like that baby, I put on my robe and my wizard hat!... " (hihihihihi laugh.gif laugh.gif laugh.gif ), så kan ni googla "bloodyninja".
DÄR kan man hitta mycket kul... Om man gillar såna skämt förståss...
Gillar man inte sånt bör man INTE googla Bloodyninja...
Pirum
Kamelhistorien var ju varken rasistisk eller sexistisk i den utformningen den hade här smile.gif Men den var rätt fräck. wink.gif
yenny
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Inga från Närke
En man går in på apoteket med sin 8-årige son. Sonen får syn på hyllan med kondomer och frågar sin pappa: - Vad är det där? - De kallas för kondomer, min son, svarar pappan. Män använder dem för att ha säker sex. - Jaha, säger sonen. Det har jag hört talas om i skolan. Han plockar fram ett trepack och frågar pappan: - Varför är det tre i den här förpackningen? - Den här förpackningen är för gymnasiekillar. En för fredagen, en för lördagen och en för söndagen. Sonen plockar då fram ett sexpack och frågar: - Men vilka är de här för då? De där är för universitetsstudenter, svarar pappan. Två för fredagen, två för lördagen och två för söndagen. - Wow! utbrister sonen. Men vilka använder då de här? säger han och plockar fram ett tolvpack - De där är för gifta män, suckar pappan. En för januari, en för februari, en för mars........
Ophelia
CITAT (Jejja @ 15-06-2006, 21:54)
CITAT (Ophelia @ 15-06-2006, 21:03)
Vad är då sensmoralen? Jo att det handlar inte om kön när man diskuterar sexism.

Vi är alla lika goda kålsupare...

För övrigt vill jag gärna ha tillbaka kamelhistorien Reserv, jag skulle visa den för maken i eftermiddags, men hittade den inte. Kan du inte PM:a den till mig?


Jag satt igår kväll och garvade häcken av mig åt en del andra "skämt"...
Kolla den här seriestrippen: Humor

Om ni inte alls förstår frasen "Oh I like that baby, I put on my robe and my wizard hat!... " (hihihihihi laugh.gif laugh.gif laugh.gif ), så kan ni googla "bloodyninja".
DÄR kan man hitta mycket kul... Om man gillar såna skämt förståss...
Gillar man inte sånt bör man INTE googla Bloodyninja...

Ja just det...kom bara inte på den där snitsen med kålsupare biggrin.gif biggrin.gif

Ja nog kan man vara fräck med sina arbetskamrater...speciellt när fredagen kommer och veckan varit hård smile.gif
Ophelia
CITAT (Inga från Närke @ 15-06-2006, 22:14)
En man går in på apoteket med sin 8-årige son. Sonen får syn på hyllan med kondomer och frågar sin pappa: - Vad är det där? - De kallas för kondomer, min son, svarar pappan. Män använder dem för att ha säker sex. - Jaha, säger sonen. Det har jag hört talas om i skolan. Han plockar fram ett trepack och frågar pappan: - Varför är det tre i den här förpackningen? - Den här förpackningen är för gymnasiekillar. En för fredagen, en för lördagen och en för söndagen. Sonen plockar då fram ett sexpack och frågar: - Men vilka är de här för då? De där är för universitetsstudenter, svarar pappan. Två för fredagen, två för lördagen och två för söndagen. - Wow! utbrister sonen. Men vilka använder då de här? säger han och plockar fram ett tolvpack - De där är för gifta män, suckar pappan. En för januari, en för februari, en för mars.........[COLOR=blue][COLOR=blue][COLOR=blue]

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Den var jätterolig...den ska jag ta och berätta för pappa....går absolut hem hos honom. (Drar den vid frukostfikat efter semestern på jobbet med...de är inte speciellt pryda damerna smile.gif smile.gif )
*Felix matte*
CITAT (Inga från Närke @ 15-06-2006, 22:14)
En man går in på apoteket med sin 8-årige son. Sonen får syn på hyllan med kondomer och frågar sin pappa: - Vad är det där? - De kallas för kondomer, min son, svarar pappan. Män använder dem för att ha säker sex. - Jaha, säger sonen. Det har jag hört talas om i skolan. Han plockar fram ett trepack och frågar pappan: - Varför är det tre i den här förpackningen? - Den här förpackningen är för gymnasiekillar. En för fredagen, en för lördagen och en för söndagen. Sonen plockar då fram ett sexpack och frågar: - Men vilka är de här för då? De där är för universitetsstudenter, svarar pappan.  Två för fredagen, två för lördagen och två för söndagen. - Wow! utbrister sonen. Men vilka använder då de här? säger han och plockar fram ett tolvpack - De där är för gifta män, suckar pappan. En för januari, en för februari, en för mars........

laugh.gif ..... läste den för maken och han bara skrattade och skrattade laugh.gif laugh.gif laugh.gif sleep.gif
Betty
En man som suttit 12 år i fängelse lyckas rymma.
Han finner ett hus som han bryter sig in i.
Han behöver pengar och vapen.
Han finner ett ungt par i sängen.
Han beordrar killen att kliva upp och binder så honom vid en stol.
Medan han sedan binder tjejen böjer han sig framåt och killen uppfattar det som att banditen kysser tjejen i nacken.
Sedan går denne gangster ut på toaletten.
När han är utom hörhåll säger så killen till tjejen: "Den här mannen är en förrymd fånge, se på hans kläder.
Han har nog suttit länge i fängelse och inte sett en kvinna på länge.
Jag såg att han kysste dig i nacken, om han vill ha sex så bara tillfredställ honom hur mycket han än gör dig illa.
Han är nog farlig och om han blir arg kommer han att döda oss.
- Var stark älskling, jag älskar dig".
Varvid tjejen svarade sin partner med:
"Han kysste mig inte i nacken, han viskade att han var bög och tyckte du var söt så han undrade om vi hade något vaselin i badrummet.
-Var stark älskling, jag älskar dig också".


laugh.gif laugh.gif laugh.gif
*Felix matte*
pejori
CITAT (Inga från Närke @ 15-06-2006, 22:14)
En man går in på apoteket med sin 8-årige son. Sonen får syn på hyllan med kondomer och frågar sin pappa: - Vad är det där? - De kallas för kondomer, min son, svarar pappan. Män använder dem för att ha säker sex. - Jaha, säger sonen. Det har jag hört talas om i skolan. Han plockar fram ett trepack och frågar pappan: - Varför är det tre i den här förpackningen? - Den här förpackningen är för gymnasiekillar. En för fredagen, en för lördagen och en för söndagen. Sonen plockar då fram ett sexpack och frågar: - Men vilka är de här för då? De där är för universitetsstudenter, svarar pappan. Två för fredagen, två för lördagen och två för söndagen. - Wow! utbrister sonen. Men vilka använder då de här? säger han och plockar fram ett tolvpack - De där är för gifta män, suckar pappan. En för januari, en för februari, en för mars........

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif den gillade jag biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon