Full version: HURRA!
evarina
Äntligen en trädgård (om än minimal). Jag kan knappt bärga mig! Vi har tillträde den 1 september, men visst måste man hinna pyssla lite då också?!
wub.gif wub.gif biggrin.gif
Anma
Grattis!!! Vad kul! På hösten kan man plantera en massa lökar till exempel, men det kan bli lite jobbigt för ni vet väl inte vad som redan finns... unsure.gif smile.gif
Hannele
Grattis!
Gå tlll biblioteket och sommarlåna massa trädgårdsböcker,
köp en anteckningsbok och fotografera er nya trädgård.
Inga från Närke
GRATTIS till husköpet. Ser fram mot bilder på huset senare.

Det är en bra årstid att flytta in i, en del ser du vad som redan då finns och du kanske även kan kolla in lite nu före innan ni tillträder. Men ha inte för bråttom utan bo in er en säsong så ni vet vad ni vill åtgärda.

Är det en gammal trädgård? Har tidigare ägare varit trädgårdsintresserade? Om så är fallet finns det nog mycket att kolla in innan du åtgärdar något.
evarina
Tror inte det tidigare ägarna var särskilt intresserade. Kan bero på att trädgården är så yttepytte att det inte går att göra några stora projekt. Så jag planerar att börja om från noll. Det är nästan roligare så.
Fialotta
Grattis till ert hus och lycka till med trädgården smile.gif
Kathy
Stort Grattis!! wub.gif wub.gif
labarradepan
grattis smile.gif hur stort är huset o tomten? wub.gif
netaave
Var?
Ja jag behöver ingen gatuadr, men skulle bvara kul att veta området.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon