Whiskuchi
Så fort jag ska gå till en ny sida här på Odla dyker det upp en ruta där jag måste ange lösenord - fler som råkat ur för samma (mycket irriterande) problem?

(oops, inser nu att det kanske borde läggas i forumet om sidan, men orkar inte gå dit - måste ju fylla i varje gång jag klickar på nåt) wacko.gif
Whiskuchi
Nu slutade det, nu kan jag gå vart som helst igen blink.gif
Inga från Närke
Är det här på Forumet du har dessa problem eller? Jag vet att när man går in på andra sidor på Odla typ där du ska beställa lökar eller läsa om något då kommer det upp en gul ruta men den är bara att ta bort i kysset.
Men lämnar du detta Forumet så måste du logga på igen om du inte öppnar de andra sidorna i ett eget fönster.
Whiskuchi
Ja, det var på forumet, det dök upp en inloggningsruta varje gång jag gick in i nåt forum eller försökte gå in på trådarna, och när jag skulle svara på inlägg.. men plötsligt försvann det bara blink.gif
Den gula rutan är väl för att prenumerera på nyhetsbrev? Iaf den på förstasidan *irriterande*
Lady Hamilton
Jag har aldrig haft samma problem som du. Men kanske det beror på att jag har kryssat i rutan "logga in automatiskt" när jag loggade in
Whiskuchi
Det har jag också (detta har ju aldrig hänt förr), och i denna irriterande popuprutan valde jag "spara mitt lösenord" hela tiden, men det hjälpte inte. Nåja, den slutade ju poppa upp iaf och nu funkar forumet som vanligt.
Lady Hamilton
Har du AD-Aware installerat på datorn? Annars kan det programet i bland hjälpa att ta bort "sånt" som "ställer till det" på datorn
Whiskuchi
Japp, AdAware finns, Panda finns och uppdateras varje dag. Tror inte det var nåt på datorn faktiskt. Men som sagt - nu har det slutat.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon