Trädet (ZonV)
Han gör bra program så därför fyllde jag i
enkäten, har du lust så gör det!

http://response.questback.com/sverigestele...ionab/vmlenkat/
Snöflinga
Ifyllt och klart ... tycker det är kul med enkäter tongue.gif
Pirum
Ja...enda "felet" är att man inte får något direkt svar efter enkäten smile.gif Man får vänta tills programmen innan det avslöjas hur folk svarar osv.
Betty
Ifyllt och skickat! Gillar Lindström och hans språk/dialekt-program och ser fram emot vinterns programserie. smile.gif
*Felix matte*
Kul... har fyllt i smile.gif
Floppy
CITAT (Pirum @ 16-05-2006, 22:13)
Ja...enda "felet" är att man inte får något direkt svar efter enkäten smile.gif Man får vänta tills programmen innan det avslöjas hur folk svarar osv.

Håller med.... tongue.gif
Men nu är det ifyllt...jättekul
Gillan
CITAT (Pirum @ 16-05-2006, 21:13)
Ja...enda "felet" är att man inte får något direkt svar efter enkäten smile.gif Man får vänta tills programmen innan det avslöjas hur folk svarar osv.

Håler också med om det, men lika fullt kul.
Ifyllt och klart. Tänk om man skulle gå och
vinna en bok tongue.gif laugh.gif
Kathy
Kul. wub.gif
Ifyllt och klart.
LadyG
Ifyllt och klart. Det ska bli intressant att se vad det blir av det smile.gif
Caprice
Håller med om att han gör bra program...

Självklart gjorde jag enkäten...
ejjan
Jag älskar enkäter - tillhör de få (tror jag ) som frivilligt anmäler mig till marknadsundersökningar smile.gif .
Klematis
Många frågor men nu var det klart.
Trädet (ZonV)
Bra att det var fler än jag som tycker det är/var oki att fylla i enkät undersökningen. Tycker inte det är det roligaste att göra.....

Ju fler som fyller i enkäten deso bättre bild får man av den svenska mentaliten och dödar någon fördom om svensken, eller!?
LadyG
Eller så befäster vi varenda fördom om svenskarna som någonsin funnits biggrin.gif
Gillan
CITAT (LadyG @ 17-05-2006, 15:55)
Eller så befäster vi varenda fördom om svenskarna som någonsin funnits biggrin.gif

Absoluuuuuutttt......... laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif wub.gif
anna_rispan
jag har också fyllt i enkäten. men jag msåte klaga lite nu va... det var ju extremt vinklade svar. typ det där om en svenksa flagga på en jacka är provocerande. det fanns bara två rutor o man var tvungen att klicka i den nea. jag tyclker att det finns nyanser. en svensk flagga på en svneks soldats uniform är helt okej. men en svensk flagga på en jacka som bärs av en nazist eller rasist tycker jag är provocerande.

och så ett annat klag, det fanns inga lagom-rutor. (lite skoj nu alltså)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon