Anne-Marie, zon II
När jag var på trädgårdsmässan i Älvsjö så köpte jag ett par jättebra tunna, smidiga trädgårdshandskar. Jag skulle nu behöva fler, men vet inte vem som sålde dem. Jag köpte dem av några som sålde gräsklippare, sekatörer och allt möjligt annat. De stod till höger när man kom in i stora hallen. Undrar nu om det är någon som vet vem jag menar så att jag kan kontakta dem.

Anne-Marie
evarina
Kommer någon på vilket företag det är, så tipsa gärna mig också, låter som något jag skulle behöva...
/Eva
Gossen Ruda
Själv använder jag montagehandskar från Guide. Finns många sorter, kolla i en välsorterad järnhandel som vänder sig till yrkesfolk.
Helen i Piteå Zon 5
Var det inte JÄRNIA? Jag köpte oxå fina trädgårdshandskar där till hö, vid sidan om AoT monter./Helen
Anne-Marie, zon II
Tack, tror också att det är Järnia, nu när Du säger det. Jag åker förbi i dag och ser om jag kan hitta dem.

Anne-Marie
Betty
Jag använder vanliga arbetshandskar från Clas Olsson, 69:- för ett 6-pack!
De funkar åxå bra! biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif
Anne-Marie, zon II
Fick bråttom och åkte iväg till Järnia. Jag fann dem där, de heter Guide 40 och kostade 65:-. De finns också på www.skydda.se hemsida. De är de bästa handskarna jag har hittat mjuka och smidiga.

Anne-Marie
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon