Full version: Påskhälsningar
AnitaO
LadyG
Jag är inte så duktig på att göra kort som du, så jag önskar alla en glad påsk så här:

GLAD PÅSK!

biggrin.gif
*Felix matte*
Glad Påsk!
Inga från Närke

önskar jag er alla.
yenny


Glad Påsk
Reserv




Glad påsk!
Gillan
Castea
Innerligt Skön Påsk på Er!



Litet sött påskäggsmemory-spel! Ha ljudet på! wub.gif
pejori
Biggan_
Glad Påsk på er alla! biggrin.gif

cic
Jag vill också önska alla en GLAD PÅSK

Det är ingen högtid jag friar (inte några andra kristna högtider heller för den delen eftersom jag inte är kristen), men de flesta är lediga och det kan man ju fira! biggrin.gif

På fredag (den där som är så lååång) är det dock fest i byn! (Eller nja.. Inte alla såklart.. Jag bor ju i JÖNKÖPING och här är det många som sörjer att han dog den dagen. ) Det är nämligen fotbollspremiär!! J-Södra tar emot Bromma Pojkarna.

Sen ska jag och min sambo ägna oss åt varandra och njuta av ledigheten. Ska bla. åka till Hornborgarsjön och kolla in tranorna. wub.gif

Så.. Ha en bra påsk!

Akta er för alla hemska påskakärringar i morgon..
Fialotta
Glad påsk till er alla från mig med en kram wub.gif wub.gif
Magdis
GLAD PÅSK!!
Imorgon åker jag och dottern via flyg till mina föräldrar och kommer inte hem förrän nästa fredag och då ska jag jobba tre nätter på raken. Kommer nog inte att ha tid att kika in här på ganska länge med andra ord!
Hannele
AnitaO
CITAT (Hannele @ 12-04-2006, 23:43)

Vilket härligt "gammaldags" påskkort smile.gif
Kathy



Betty
Glad Påsk!
Snöflinga
Från mig till er alla : En riktigt god och GLAD PÅSK rolleyes.gif Tyvärr slog influensan till så jag missar både påskafest och orgie hos Reserv sad.gif
Stintan
Förlåt mig, jag såg inte att det redan fanns en avdelning för påskhälsningar, så nu ser det ut som om jag har startat en alldeles egen, jag lovar det var inte meningen.

GLAD PÅSK önskar jag er alla!
Almdalen
GLAD PÅSK




/Ingegerd
KarinWikman
Önskar er alla en Glad Påsk!
cic
CITAT (cic @ 12-04-2006, 17:41)
På fredag (den där som är så lååång) är det dock fest i byn! (Eller nja.. Inte alla såklart.. Jag bor ju i JÖNKÖPING och här är det många som sörjer att han dog den dagen. ) Det är nämligen fotbollspremiär!! J-Södra tar emot Bromma Pojkarna.

Om det finns någon som mot all förmodan undrar..

J-Södra tog 3 poäng!

Vann med 3-2. biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon