labarradepan
En av mina nära vänner hade 30 års fest igår, men det hela visade sig bli ett bröllop smile.gif Vilken busig kompis man har.. hihi. Alla trodde de skulle gå på vanlig fest, men så blev det inte. ( jag sa till min sambo på morgonen, det blir nog bröllop idag, eftersom hon är gravid ) Jag hade rätt.. smile.gif När vi kom så var min kompis såå fin i håret och hade en vacker röd klänning, och en förlovningsring på fingret.

Sen åt vi mat och hennes mor grattade sin dotter på födelsedagen samt till förlovningen, då sa min vän att det saknas en ring och då blev det vigsel där på en gång. smile.gif En släkting vigde dem, och sen kom champangen fram och vals blev det med. Helst plötsligt var man på ett bröllop. PÅ 1 april.. hihi. Busigt.

Som tur är så höll en av våra vänner tal från hela tjejligan, phhuu, för sånt är läskigt tycker jag. Fast jag gratta dem personligen istället smile.gif

Tack för en trevlig och rolig kväll smile.gif
kristerh
Det är kul med sådana överaskningar rolleyes.gif
krister
Castea
smile.gif Kul, fint, busigt!
Hannele
CITAT (labarradepan @ 02-04-2006, 09:10)
( jag sa till min sambo på morgonen, det blir nog bröllop idag, eftersom hon är gravid ) Jag hade rätt.. smile.gif

Hi-hi, så gjorde vi också, men var tråkiga och gjorde det i hemlighet.. tongue.gif
labarradepan
Om vi gifter oss, så blir det åxå i hemligthet. wub.gif
Leia
Jag har också varit på fest tillställningar som visat sig vara bröllop när man väl kommit dit. En 30-års fest (som jag faktiskt hade klurat ut innan, att det skulle bli vigsel...) Och ett dop, där jag blev total lurad och fattade ingenting. Jag skulle dessutom bli gudmor till barnet, så man hör hur jag börjar svära i kyrkan på vidoefilmen. ("vaaa? va´f*n är det här nu då?") Mycket passande! laugh.gif
Fialotta
CITAT (Leia @ 02-04-2006, 14:18)
Jag har också varit på fest tillställningar som visat sig vara bröllop när man väl kommit dit. En 30-års fest (som jag faktiskt hade klurat ut innan, att det skulle bli vigsel...) Och ett dop, där jag blev total lurad och fattade ingenting. Jag skulle dessutom bli gudmor till barnet, så man hör hur jag börjar svära i kyrkan på vidoefilmen. ("vaaa? va´f*n är det här nu då?") Mycket passande! laugh.gif

laugh.gif laugh.gif Där blev du förevigad med ditt svärord tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon