Full version: Ni som broderar....
humla
...borde inte ni ha en massa mönster liggandes?

Det är ju jättelätt att kopiera eller scanna in i datorn, och sedan skulle man kunna byta mönster.

Eller det kanske finns andra forum som sysslar med sånt här?

Någon som är intresserad?

MVH/Elin
Castea
Har inga mönster, men HÄR finns MASSOR med gratismönster i olika filformat som man kan skriva ut.

smile.gif
humla
TACK för länken! Nu har jag att kolla igenom imorgon wink.gif
fruberglund
CITAT (humla @ 01-04-2006, 21:41)
...borde inte ni ha en massa mönster liggandes?

Det är ju jättelätt att kopiera eller scanna in i datorn, och sedan skulle man kunna byta mönster.

Eller det kanske finns andra forum som sysslar med sånt här?

Någon som är intresserad?

MVH/Elin

Är väl olagligt om det är Copyright på dem.
humla
Jo, egentligen är det väl inte lagligt. Men jag tycker det är rätt oskyldigt.

På ex. tradera säljs ju kopierade broderimönster.

Om man är två privatpersoner som byter är det ju inte direkt något vinstintresse.

Det är mycket som är olagligt, ex. att skriva text eller idéer från trädgårdsböcker/tidningar utan att källhänvisa. Men då är det minsann ingen som påpekar att det är "olagligt".

/Elin
fruberglund
CITAT (humla @ 02-04-2006, 11:32)
Det är mycket som är olagligt, ex. att skriva text eller idéer från trädgårdsböcker/tidningar utan att källhänvisa. Men då är det minsann ingen som påpekar att det är "olagligt".

/Elin

Ja, och bränna cd-skivor biggrin.gif tongue.gif Det gör väl de flesta...fast inte jag förstås biggrin.gif smile.gif
netaave
Herregud är det nåt jag har så är det broderimönster, är det något särskilt du vill ha?
humla
CITAT (netaave @ 02-04-2006, 16:53)
Herregud är det nåt jag har så är det broderimönster, är det något särskilt du vill ha?

Djurmotiv är kul! Men helst inte katt/hund. Humlor? wink.gif rolleyes.gif Vackra blommor... det finns så mycket smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon