Full version: Så här blev det
fruberglund
Eftersom jag var så mörk innan så kunde jag inte bli så ljus som jag ville, se här

blonderingstråden

Så här var det innan


och så här blev det...


Ska göra det så ljust som på bilden nästa gång istället biggrin.gif Vad tycks?
pejori
jättesnyggt!!!! smile.gif
nästa gång blir det ännu ljusare smile.gif smile.gif wub.gif
Gåsis
Jamen det blev ju fint. Nu matchar ni varandras hårfärg, du och sonen laugh.gif

/Åsa
LadyG
Det ser ju riktigt bra ut, det passar dina andra färger. Vilken tur att du inte blev orange i håret, en del blir helt märkliga i färgen när det ska bytas (någon konstig kemisk reaktion förmodligen) tongue.gif
Gillan
Det var jätte snyggt, men jag måste få tillägga
att du är väldigt vacker i din egen hårfärg också wub.gif
( om den mörka är din egen?).

Så jag vet inte vilken jag föredrar smile.gif
Huvudsaken är att du trivs med dig själv och känner
dig vacker när di hittar till spegeln tongue.gif

Själv är jag ljust rödblond i mig själv, men färgar till
mörk kastanj wub.gif

/Gillan
Ophelia
Det där blev ju jättefint. Du passar verkligen i både mörkt och ljust. Önskar jag oxå gjorde det men har så knepig hy.
fruberglund
CITAT (Evgeni @ 27-03-2006, 18:19)
Det var jätte snyggt, men jag måste få tillägga
att du är väldigt vacker i din egen hårfärg också wub.gif
( om den mörka är din egen?)

Nej, den mörka är inte min naturliga färg. Är så där tråkigt "råttfärgad" naturligt. Tror jag i alla fall, har inte haft min naturliga färg sen jag var tonåring tror jag biggrin.gif biggrin.gif

Jag tycker det blev rätt bra om jag får säga det själv men vill ha ljusare...bleks väl av solen när den väl kommer i och för sig.

Lady G - nä, det hade nog varit risk för orangevarning om jag inte hade kunnat lyxa och gå till frissan och göra det. Hemma själv hade jag aldrig vågat, då hade jag nog sett ut som hej och hå laugh.gif tongue.gif Det blev lite orange men det fixade hon ju till med nån specialgrej hon hade i, ja de kan de där frisörerna smile.gif
mamamaggan
Blev jättebra tycker jag. Du passar som sagt var i både ljust och mörkt hår men resultatet av blonderingen blev verkligen snyggt.
ninnisky
Jättesnyggt! Jag vill också ha........... fast JAG är för gammal för ljust biggrin.gif
LadyG
CITAT (fruberglund @ 27-03-2006, 19:00)
Lady G - nä, det hade nog varit risk för orangevarning om jag inte hade kunnat lyxa och gå till frissan och göra det. Hemma själv hade jag aldrig vågat, då hade jag nog sett ut som hej och hå laugh.gif tongue.gif Det blev lite orange men det fixade hon ju till med nån specialgrej hon hade i, ja de kan de där frisörerna smile.gif

Vilken tur att du inte gav dig på det själv då, annars hade det kanske sett lite roligt ut. smile.gif Nu blev det riktigt snyggt.
Modigt, tycker jag, att våga göra något så drastiskt som att byta hårfärg så mycket.

Jag har inte vågat göra annat än slingor, och bara en gång. Lite feg är jag nog allt när det gäller håret ohmy.gif
*solis.*
Jätte fint wub.gif
Hannele
Snygg klippning.
adrian
En tjej skulle färga håret på en kompis och resultatet bler rosa hårfärg, och rosa ville inte hon ha för hon har 2 tonårsdöttrar och jobbar på sjukhuset... biggrin.gif

Men som tur är så kom "hårfärgerskan" på att hon hade svart hårfärg kvar ifrån förra året som gick att använda (detta var köpt av en hårfrisör).

Så det blev till att färga om det nu rosa håret till färgen svart....

Efter ca: 45 minuter så var håret inte alls nåt mörkare, och det borde ju varit svart nu..eller...?????

De kollade på tuben (först nu) och läser vad som står på den:

Smärstillande salva, typ ZON som ska användas på kroppen.... biggrin.gif laugh.gif tongue.gif

Hon säger nu att hon känner sig konstig i skallen och beslutar sig för att duscha håret ordentligt... tongue.gif laugh.gif biggrin.gif

Efter detta så färgar de håret en 3:e gång.. tongue.gif laugh.gif biggrin.gif

Jag bad hennes pojkvän att fråga henne senare denna kväll om hon inte skulle prova och byta till en annan hårfärg... laugh.gif

Hon blev arg på honom.. mad.gif smile.gif tongue.gif laugh.gif

Smarta tjejer... rolleyes.gif tongue.gif

(tänk om det tagit hårbortagningsmedel?????)
Kathy
Jättesnyggt. smile.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon