Full version: Jäkla odla...
Tesa
Jag inbillar mig varenda morgon att IDAG ska jag så lite till...omskola mina tomater..plantera om hjälmbönorna (som kommer vara mig över huvvet innan de kommer ut)...städa i källaren så mina sådder får plats under ljusrören där sen...skriva upp mina frösådder och grotider...
...och så skulle jag ju helst jobba lite på datorn också och hämta hem lite djuruppgifter och skriva ut lite listor...
Men NÄE...inte en dag utan att man fastnar här och sen får man ju inget vettigt gjort...men nu har jag INTE TID med er här alltså...och SOLEN skiner där ute blink.gif och här sitter jag...blek om nosen och glor in i en skärm...
SKÄMS på mig...
Jag kanske kunde be om att bli avstängd ett tag.. rolleyes.gif
Nä...nu SKA jag gå härifrån...sådetså...
LadyG
rolleyes.gif

Men det är ju så trevligt här? Har du verkligen så bråttom att du inte hinner offra en liten stund på oss? tongue.gif
pejori
laugh.gif laugh.gif laugh.gif känner igen det där tesa laugh.gif laugh.gif
samma förutsättningar, samma resultat...varje dag blink.gif wub.gif wub.gif
Leia
Det är som ett gift!
Sambon tycker att jag har blivit en riktig "datanörd" sedan jag började "hänga" här! biggrin.gif tongue.gif
Reserv
Men det är ett rätt härligt sätt att bli sinkad på rolleyes.gif Och man är ju i gott sällskap av alla andra sinkade mäniskor här wub.gif
LadyG
CITAT (Reserv @ 19-03-2006, 13:37)
Men det är ett rätt härligt sätt att bli sinkad på rolleyes.gif Och man är ju i gott sällskap av alla andra sinkade mäniskor här wub.gif

*nickar*

Jag håller med dig, visst är det trevligt wub.gif

Det finns definitivt sämre saker man kunde göra med sin tid smile.gif
gammelnalle
Kan man inte , som i USA, STÄMMA odla.nu????


det tar ju alldeles för mycket av ens tid..... medm alla dessa trevliga människor...


biggrin.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif tongue.gif

b
Tesa
Jaha...här igen ja....
Men jag är faktiskt bara på genomresa för jag ska till STA och kolla såråd...SÅdetSÅ... rolleyes.gif
*Felix matte*
och jag är också här igen... har varit och fikat nybakta smöriga
kanelbullar hos en av döttrarna och kramat barnbarn wub.gif

loggade in medans jag väntar på maten.. sen blir det sovpaus tongue.gif
Är man i trevligt sällskap så trivs man smile.gif
ninnisky
ja, jag är här också huh.gif Måste ju kolla mellan middagsmaten och blomomplanteringen. Kände mig ganska duktig när 12 blommor fått ny jord och nya krukor. Maken har varit ute och "löptränat" inför Göteborgsvarvet och så småningom blir det middag. Grillad skinkstek med potatis och kanske nån god sås. Fast jag tror jag återgår till odla senare i kväll biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Tesa
Hmm...här igen... wacko.gif
Nu HAR jag faktiskt hunnit skola om tomaterna och slängt ut lite krukor under snön...OCH jobbat lite och hämtat dottera i stan...lagar mat lite också...Puh...tur man har simultanförmåga rolleyes.gif
yenny
Ja visst blir man sinkad.... hela tiden blink.gif laugh.gif

Jag har nog blivit smått beroende tror jag visst.... men jag kan ju inte låta bli, vill ju kolla vad som händer här och hur det är med alla wub.gif
renate
Ha ha ha,jag loggade precis in här,stängde av datorn i förmiddags och gick ut med hunden,lagade mat och efter maten tog jag ut badenbaden,den ställde jag i solen mitt i snön.Så gott det var att ligger där och läser en stund.Solen skiner fortfarande men nu vill jag inte vara ute mera. tongue.gif rolleyes.gif
Tesa
Och jag är här igen...ska bara ta en liten kik innan "Ground force" börjar på BBC Prime..
Det springer ju iväg så väldigt här ibland så det gäller verkligen att ha koll om man skall hänga med...
Klematis
Vissa dagar bara man läser och andra är man lite mer aktiv och skriver. Men visst är det beroendeframkallande.
labarradepan
jag är likadan... hihi.. *suck.. man är ju beroende av denna burk. biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon