AndreasBlomquist
Läste nyss en vidrig artikel på Aftonbladet:

Länk till Aftonbladets artikel

Hur fasicken är människor funtade, okej om 1 ensam person skulle få för sig något liknande men nu är det ju för h-e en hel grupp människor?
Magdis
Blääääääää!!! blink.gif wacko.gif
Kathy
Ööööööörrrkkk....jag läste artikeln imorse. wacko.gif wacko.gif wacko.gif
Sjukt! blink.gif
Caprice
Jag läste artikeln jag med... är ganska övertygad om att det är spriten som talar om man beteér sig så...
Alexander-VG-zon3
huh.gif huh.gif huh.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif usch fy vad rälit spyde nästan hur kan man tycka det är sexit typ fast det är sprit måste dom vara alvarligt sjuka nån stans
Angeleyetears
Jag säger bara fyfan vad de j** idooterna sysslar med.
Rossi
Perverst.
Monica M zon 4
Idag var det en intervju i Borås Tidning med en av dom som varit med på bilderna. Det hela hade varit menat som ett skämt. Lite bättre omdöme tycker man ju att de borde ha. Osmakliga bilder. mad.gif sad.gif
Bettson
OCh under vilket varunamn säljs produkterna från Dalsjöfors slakteri?

Känner mig inte det minsta sugen på att köpa varor därifrån där sådana skitstövlar har blandat sig med maten.

Jag menar det finns ju något dom inte känner till som heter hygien mad.gif
ingrid fuxwall
Från det slakteriet brukar jag köpa hundmat, undrar om jag kommer att göra det någon mer gång?

ingrid
silos
Jag vågar inte ens läsa.
Kathy
CITAT (Bettson @ 09-03-2006, 07:54)
Känner mig inte det minsta sugen på att köpa varor därifrån där sådana skitstövlar har blandat sig med maten.

Öööhm......jag tror inte att avstyckade könsdelar blandas ner i matprodukter avsedda som människoföda.

Sen har de här medarbetarna avslutat sina anställningar.
Rossi
CITAT (Scrollan @ 09-03-2006, 09:08)
CITAT (Bettson @ 09-03-2006, 07:54)
Känner mig inte det minsta sugen på att köpa varor därifrån där sådana skitstövlar har blandat sig med maten.

Öööhm......jag tror inte att avstyckade könsdelar blandas ner i matprodukter avsedda som människoföda.

Sen har de här medarbetarna avslutat sina anställningar.

Säg inte det .... Jag har ätit lammtestiklar på en restaurang...
pejori
CITAT (Scrollan @ 09-03-2006, 09:08)

Öööhm......jag tror inte att avstyckade könsdelar blandas ner i matprodukter avsedda som människoföda.

Sen har de här medarbetarna avslutat sina anställningar.

ja...och dom var STÄDARE, så något med den övriga hanteringen hade dom inte.... smile.gif smile.gif
såvida dom inte hade pieling-kväll med köttfärsen laugh.gif laugh.gif
Kathy
CITAT (Monica M zon 4 @ 09-03-2006, 07:35)
Idag var det en intervju i Borås Tidning med en av dom som varit med på bilderna. Det hela hade varit menat som ett skämt. Lite bättre omdöme tycker man ju att de borde ha. Osmakliga bilder. mad.gif sad.gif

Intervjun.
Kathy
CITAT (Rossi @ 09-03-2006, 09:10)
Säg inte det .... Jag har ätit lammtestiklar på en restaurang...

Fast....då kände du till att det var det du åt....eller?
Rossi
CITAT (Scrollan @ 09-03-2006, 09:12)
CITAT (Rossi @ 09-03-2006, 09:10)

Säg inte det .... Jag har ätit lammtestiklar på en restaurang...

Fast....då kände du till att det var det du åt....eller?

Ja, så var det.

Jag hoppas verkligen också att de inte mal ner de här kroppsdelarna i köttfärs men jag är ju inte 100% övertygad ....
Hannele
CITAT (AndreasBlomquist @ 08-03-2006, 23:24)
Hur fasicken är människor funtade, okej om 1 ensam person skulle få för sig något liknande men nu är det ju för h-e en hel grupp människor?

Varför läser ni inte böcker om goda människor, som gjort goda gärningar? wacko.gif

Berätta om dem i stället! smile.gif
*Felix matte*
Fy sjutton vilka sjuka hjärnor mad.gif mad.gif mad.gif

Det måste fattas viktiga delar i deras "hårddisk" sad.gif
pejori
CITAT (Hannele @ 09-03-2006, 09:41)
Varför läser ni inte böcker om goda människor, som gjort goda gärningar? wacko.gif

Berätta om dem i stället! smile.gif

håller med där.. wub.gif
känns lite tradigt att dag efter dag , tragla igenom kvällspressens rubriker på odla... smile.gif smile.gif
skvallerpressen...släng dej i väggen... laugh.gif laugh.gif

felix matte...den hårddisken har bränt för länge sedan.... laugh.gif laugh.gif
Bettson
CITAT (Scrollan @ 09-03-2006, 09:08)
CITAT (Bettson @ 09-03-2006, 07:54)
Känner mig inte det minsta sugen på att köpa varor därifrån där sådana skitstövlar har blandat sig med maten.

Öööhm......jag tror inte att avstyckade könsdelar blandas ner i matprodukter avsedda som människoföda.

Sen har de här medarbetarna avslutat sina anställningar.

Men de badar nakna i kärl avsedda för mat.

Inte vill jag att någon ska sätta rumpan i något kärl som det sedan läggs korvsmet i.

Dom var ju dessutom anställda som städare. Då har de förmodligen till uppgift att diska och rengöra dessa kärl också.

Blä.......
kristerh
Äckligt är det! men jag tror att det förekommer både det ena och det andra på slakterier och framförallt på restauranger wink.gif
men det man inte vet något om det lider man inte av wink.gif
krister
pejori
CITAT (kristerh @ 09-03-2006, 11:16)
Äckligt är det! men jag tror att det förekommer både det ena och det andra på slakterier och framförallt på restauranger wink.gif
men det man inte vet något om det lider man inte av wink.gif
krister

ja..det är tur att man inte vet allt... smile.gif smile.gif
slakterier kan nog dölja lite av varje i ett paket köttfärs eller i korven... smile.gif smile.gif
*läser för mycket deckare * wub.gif wub.gif wink.gif
Rossi
CITAT (pejori @ 09-03-2006, 12:14)
[*läser för mycket deckare * wub.gif wub.gif wink.gif

Det har jag misstänkt länge Pejori! Du går omkring och skåpläser deckare! laugh.gif biggrin.gif tongue.gif biggrin.gif
pejori
CITAT (Rossi @ 09-03-2006, 12:15)
CITAT (pejori @ 09-03-2006, 12:14)
[*läser för mycket deckare * wub.gif  :wub:  ;)

Det har jag misstänkt länge Pejori! Du går omkring och skåpläser deckare! laugh.gif biggrin.gif tongue.gif biggrin.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif japp... laugh.gif laugh.gif
här ligger inga döingar och skräpar inte laugh.gif laugh.gif
Kathy
CITAT (Bettson @ 09-03-2006, 10:35)
CITAT (Scrollan @ 09-03-2006, 09:08)
CITAT (Bettson @ 09-03-2006, 07:54)
Känner mig inte det minsta sugen på att köpa varor därifrån där sådana skitstövlar har blandat sig med maten.

Öööhm......jag tror inte att avstyckade könsdelar blandas ner i matprodukter avsedda som människoföda.

Sen har de här medarbetarna avslutat sina anställningar.

Men de badar nakna i kärl avsedda för mat.

Inte vill jag att någon ska sätta rumpan i något kärl som det sedan läggs korvsmet i.

Dom var ju dessutom anställda som städare. Då har de förmodligen till uppgift att diska och rengöra dessa kärl också.

Blä.......

De städade förmodligen efter sig! laugh.gif
Bettson
CITAT (Scrollan @ 09-03-2006, 12:44)
CITAT (Bettson @ 09-03-2006, 10:35)
CITAT (Scrollan @ 09-03-2006, 09:08)
CITAT (Bettson @ 09-03-2006, 07:54)
Känner mig inte det minsta sugen på att köpa varor därifrån där sådana skitstövlar har blandat sig med maten.

Öööhm......jag tror inte att avstyckade könsdelar blandas ner i matprodukter avsedda som människoföda.

Sen har de här medarbetarna avslutat sina anställningar.

Men de badar nakna i kärl avsedda för mat.

Inte vill jag att någon ska sätta rumpan i något kärl som det sedan läggs korvsmet i.

Dom var ju dessutom anställda som städare. Då har de förmodligen till uppgift att diska och rengöra dessa kärl också.

Blä.......

De städade förmodligen efter sig! laugh.gif

Ja det får man hoppas.

Fast jag tycker det känns som om man skulle förvara mat i toastolen ungefär.

Lite skit under naglarna tål jag nog. Har varit och dykt i en och annan utgödling också i mitt yrkesverksamma liv. Men mathygien............

där är jag lite kräsen wink.gif
Allis
CITAT (pejori @ 09-03-2006, 10:19)
CITAT (Hannele @ 09-03-2006, 09:41)

Varför läser ni inte böcker om goda människor, som gjort goda gärningar?  wacko.gif

Berätta om dem i stället!  smile.gif

håller med där.. wub.gif
känns lite tradigt att dag efter dag , tragla igenom kvällspressens rubriker på odla... smile.gif smile.gif
skvallerpressen...släng dej i väggen... laugh.gif laugh.gif

felix matte...den hårddisken har bränt för länge sedan.... laugh.gif laugh.gif

Precis tongue.gif Har ni inga egna nyheter att komma med ? Ja, jag läste oxså om det idag
*Felix matte*
CITAT (Allis @ 09-03-2006, 22:20)
CITAT (pejori @ 09-03-2006, 10:19)
CITAT (Hannele @ 09-03-2006, 09:41)

Varför läser ni inte böcker om goda människor, som gjort goda gärningar?  wacko.gif

Berätta om dem i stället!  smile.gif

håller med där.. wub.gif
känns lite tradigt att dag efter dag , tragla igenom kvällspressens rubriker på odla... smile.gif smile.gif
skvallerpressen...släng dej i väggen... laugh.gif laugh.gif

felix matte...den hårddisken har bränt för länge sedan.... laugh.gif laugh.gif

Precis tongue.gif Har ni inga egna nyheter att komma med ? Ja, jag läste oxså om det idag

Om ingen brydde sig om att ta upp och belysa vad som sker i samhället... även det negativa... så vore vi på stenåldersnivå...eller ännu lägre. (jag vet... inge bra exempel)

Om vi inte via media fått veta t.ex att en del ämnen är cancerframkallande så hade
långt fler än som nu är... drabbats.

Vi vinner inget på att blunda och sticka huvet i sanden... Lika lite som vi ska gräva ner oss och bara läsa om allt negativt.

Köpt Expressen el Aftonbladet har jag nog inte gjort de senaste femton åren... men likväl läser jag bägge på nätet... alldeles gratis... precis som ett antal andra biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon