råse-marie
är det någon som vet var man kan få tag på inbetalningskort
till bankgiro?
det rör sig om 250 st
Leia
På banken! smile.gif
netaave
Är det för egen verksamhet tror jag du kan beställa direkt från banggirot. Du kan även få med förtryckta uppgifter.
råse-marie
Ne j det är våran förening som behöver för en engångskostnad för alla hushåll
Vi ska få BREDBAND biggrin.gif
AnitaO
Enklast kanske är att beställa på nätet:
http://www.bankgirot.se/templates/Trycksak...ch____1271.aspx
Kathy
Jag minns förra året då jag var inne i kassatjänst och frågade efter en bankgiroblankett (skulle betala en räkning å jobbets vägnar) eftersom de inte hade några framme.

Jag fick 1 (EN) blankett av kassörskan med orden "låter vi dem vara framme, så tar de slut för att alla tar av blanketterna". blink.gif wacko.gif wacko.gif

Ähum.....
LarsV
Ni kanske inte behöver så många. Många använder ju sin internetbank (trots modem...) och då räcker ju bankgironumret. Men det kanske är dumt att chansa...

Leverantören av bredband borde ju annars tillhandahålla inbetalningskort. Om de nu vill ha några pengar...
kristerh
CITAT (Scrollan @ 07-03-2006, 15:18)
Jag fick 1 (EN) blankett av kassörskan med orden "låter vi dem vara framme, så tar de slut för att alla tar av blanketterna". blink.gif wacko.gif wacko.gif

Ähum.....

En service minded person mao wink.gif
krister
Kathy
CITAT (kristerh @ 07-03-2006, 16:43)
CITAT (Scrollan @ 07-03-2006, 15:18)
Jag fick 1 (EN) blankett av kassörskan med orden "låter vi dem vara framme, så tar de slut för att alla tar av blanketterna".  :blink:   wacko.gif   wacko.gif

Ähum.....

En service minded person mao wink.gif
krister

Yepps.... laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon