Full version: Yoga med bebisen?
fruberglund
Hittade en annons i tidningen om Yoga för nyblivna mammor ihop med sin bebis och funderar på att gå.

Har aldrig "tränat" (eller vad man säger) yoga och undrar bara om nån här gjort det och vad det går ut på. Ja, avslappning alltså men undrar om det passar mig.

Ska man sitta i konstiga ställningar? Jag har ont i höfterna och vet inte om jag kan det.

Verkar intressant annars, kostade 360 kr för 5 ggr, 2 timmar/gång.
yenny
Ja man sitter, står, vilar i olika ställningar... men man kan utgå ifrån sin egen förmåga (så brukar det vara i alla fall)
Jag har dock inte varit på yoga där bebisar varit med.
netaave
Du kan väl be att få "prova på" första gången innan du bestämmer dig helt.
Annars verkar det väl ett bra sätt för både dig och Isak att få nya kompisar.
Latmask
Jag har tränat yoga. Det finns säkert olika nivåer av det också, men man kan anpassa sig efter sin förmåga. Det var övningar som jag inte klarade av pga svaga knän. Jag fick prova på om jag hade lust och annars vänta tills nästa övning bara.

Det är nog bland det mest ansträngade jag gjort trots att jag tränat rätt mycket i mina dagar. Ett pass yoga var mer muskelprövande än ett pass styrketräning och aerobox. Det är avslappnande men samtidigt anstränger man sig väldigt!

Låter roligt med babyyoga!! smile.gif
Hannele
CITAT (fruberglund @ 02-03-2006, 14:41)
Hittade en annons i tidningen om Yoga för nyblivna mammor ihop med sin bebis

Jag har gympat, situps med baby på magen. biggrin.gif
Yoga är säkert bra.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon