Eva St
laugh.gif laugh.gif
Tog in några kvistar Forsytsia för någon vecka sedan och oj vilken föraning om våååår det gav






Eva St
Farbror Blå
Våren??
Jag har skottat snö i tre timmar denna vecka!
vi har mer snö än vanligt om man ser de fem senaste åren och ingen lättnad i temperatur eller snömängd i sikte, kommer mer efter helgen..

Våren här kommer efter mars
yenny
Jag tyckte mej ana våren för ett par veckor sedan då talgoxarna kvittrade... men nu har det kommit en himla massa snö de senaste dagarna... så vintern är kvar med full kraft...
Eva St
Ok får väl hålla med er om att snö och vinter fortfarande härjar men visst är det gott att se att det finns något både ljusare och varmare som hägrar i horisonten och nog blir man väl lite förhoppningsfull när man ser att växter börjar leva upp eller?????????
Eva St
yenny
CITAT (Eva St @ 11-02-2006, 23:49)
men visst är det gott att se att det finns något både ljusare och varmare som hägrar i horisonten och nog blir man väl lite förhoppningsfull när man ser att växter börjar leva upp eller?????????
Eva St

jo det känns bra att våren åtminstone kommer... och jag ser ju att mina hoyor börjar växa... så visst är ljuset på väg!
Eva St
Visst är det så. Idag satt jag ute i solen en liten stund och tänk den värmde så gott då känner man att något annat än snö och drivis är på väg man drömmer liksom iväg ett par månader framåt
Eva St
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon