Full version: Segt på odla?
Klematis
Är det någon mer än jag som upplever det väldigt segt på forumet. På andra sidor tar det inte sån tid för min dator men här står det nästan stilla.
LadyG
Jo, ibland står det oroväckande stilla.
Klematis
Just nu när jag klagat så drog det igång med en väldig fart.
Rossi
Nix, för mig är det lika snabbt som vanligt.
LadyG
CITAT (Klematis @ 09-02-2006, 13:14)
Just nu när jag klagat så drog det igång med en väldig fart.

Du får klaga oftare biggrin.gif
silos
Det var MYCKET segt tidigare idag.
Reserv
Jag tycker det liknar kola nu ja huh.gif segt som attan, det blir väl som Blocket, där va´det segt som kola för ett par dar sen, och nu kommer man inte ens in där. Undra om dom haft en sjudundrandes serverkrach där? unsure.gif
Rossi
CITAT (Reserv @ 09-02-2006, 14:41)
Jag tycker det liknar kola nu ja huh.gif segt som attan, det blir väl som Blocket, där va´det segt som kola för ett par dar sen, och nu kommer man inte ens in där. Undra om dom haft en sjudundrandes serverkrach där? unsure.gif

Jag har inga som helst problem att komma in på Blocket ....
renate
Emellanåt är det väldigt segt här.
Lady Hamilton
sad.gif Ja idag är det oooooooooootroooooooooooooooligt seeeeeeegt!
ewa zon 3
Just nu är det väldigt seeeegt, som kall sirap
Har inte upplevt några problem tidigare i år

/Ewa
Fenja
Jag har inga problem med Odla eller någon annan sida. Jag tror det handlar om vilken lina man ligger på...
Mvh
Fenja
Reserv
CITAT (Fenja @ 09-02-2006, 20:28)
Jag har inga problem med Odla eller någon annan sida. Jag tror det handlar om vilken lina man ligger på...
Mvh
Fenja

Antingen så beror det på att du är motvals käring, eller så beror det på att du har en "flygande" lina rolleyes.gif (om man betänker din avatar) wub.gif
Rossi
CITAT (Reserv @ 09-02-2006, 20:37)
CITAT (Fenja @ 09-02-2006, 20:28)
Jag har inga problem med Odla eller någon annan sida. Jag tror det handlar om vilken lina man ligger på...
Mvh
Fenja

Antingen så beror det på att du är motvals käring, eller så beror det på att du har en "flygande" lina rolleyes.gif (om man betänker din avatar) wub.gif

I så fall är jag också motvalls för jag har inga problem alls med Odla eller andra sidor! sleep.gif
Lena
Har inga problem med några sidor, lika snabbt som vanligt

Lena zon 4
yenny
idag går det snabbt.... men mellan varven tycker jag att det segar som bara den.
silos
Idag går det hur snabbt som helst smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon