Wilmer
Jag har letat och letat, men den vanliga orken finns inte.. Nu vänder jag mig till er alla kloka här. Finns det någon bra typ chat - forum - tips - peppa - sida på internet ang. / för personer med utmattningsdepression / utbrändhets symptom? Hittar bra sidor med info, men inga utbyta - tankar o tips sidor.

// Hoppas på att de finns!!
Boxer
Här smile.gif
Boxer
...eller här Klicka på Mötesplatser under Kontakt till vänster på sidan.

eller här

lycka till wub.gif
Wilmer
Tack, jag testar era förslag.
Klematis
Sök på orden depression, utmattning, utbrändhet, trötthet så tror jag att du får upp massor av sidor. En hel del privata företag egna berättelser mm
Wilmer
Jotack, just det, massor med sidor kommer upp... Har lite problem med tålamodet/koncentrationen just nu tyvärr, svårt att sålla. Har hittat en del jättebra som jag funnit själv, men det vill till att ha orken att leta bland allt för att hitta kornen. sad.gif
Tackar för tipsen iaf. Jag visste att detta var rätta stället att fråga!! Tack. rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon