Full version: Tone Bekkestad
andersen
Hon rör sig värkligen vackert en fröjd att se, undrar hur mycket hon hadde dansat innan?dom andra är åxå duktiga men Tone är bäst vad tycker ni andra?
netaave
Hon klättrar ju i berg och är säkert van att ha koll på kroppen.
Jag tycker också hon tillhör de bättre.
Anna Book är också väldigt duktig, kul att se att även en överviktig får chansen, kanske kan ta bort en fördom hos någon.
*Felix matte*
Förra veckan dansade hon bra men igår såg hon mest ut som en stel gipsfigur... absolut inte bra dansat enl.mig.

Håller med Neta att Anna Book är jätteduktig, hon dansar med sån känsla. wub.gif
*Molly*
Jag tycker inte Tone dansade något vidare nu senast.
Anna Book har verkligen dansglädje smile.gif
ninnisky
Tyckte inte heller att Tone var så värst bra - dessutom gillar jag inte hennes klänning.....
Anna Books glädje i dansen kändes så äkta på något sätt biggrin.gif
Reserv
Anna Book va´överlägset bäst i gårdagens tävling, Tone såg ut som hon va´stelopererad från höfterna till hårfästet (fast förra veckan va´hon den överlägsnaste)
Betty
CITAT (Reserv @ 14-01-2006, 16:11)
Anna Book va´överlägset bäst i gårdagens tävling, Tone såg ut som hon va´stelopererad från höfterna till hårfästet (fast förra veckan va´hon den överlägsnaste)

Exakt, instämmer verkligen!
Ewa smålänska höglandet
Man har olika fallenhet för olika danser
En del människor kan dansa "allt" lika bra, medan andra kan en del danser bättre än andra danser.
Elisabeth-Västkustkolonisten
CITAT (Reserv @ 14-01-2006, 16:11)
Anna Book va´överlägset bäst i gårdagens tävling, Tone såg ut som hon va´stelopererad från höfterna till hårfästet (fast förra veckan va´hon den överlägsnaste)

Tyckte jag med.

Men förra veckan hade tone lång lång klänning på sig då såg man inte lika bra hur fel hon gjorde.

Anna Book är bäst. Jag tyckte att t.o.m. Roberto var bättre än Tone.

Och Peppe Eng är ju bara ett stort skämt. Hur han kunde gå vidare???

Elisabeth
Hannele
Arja Sajonmaa är helt suverän. Heja 50+ kvinnor! smile.gif
Sylvia
CITAT (Betty @ 14-01-2006, 16:20)
CITAT (Reserv @ 14-01-2006, 16:11)
Anna Book va´överlägset bäst i gårdagens tävling, Tone såg ut som hon va´stelopererad från höfterna till hårfästet (fast förra veckan va´hon den överlägsnaste)

Exakt, instämmer verkligen!

Instämmer med föregående talare. Anna var verkligen ljuvlig, trots övervikten, vilken dansglädje och utstrålning!! Heja Anna!
Sylvia
CITAT (Hannele @ 14-01-2006, 16:57)
Arja Sajonmaa är helt suverän. Heja 50+ kvinnor! smile.gif

Arja är faktisk 60+, så heja ännu mer!! Det kunde man inte gissa av hennes stil!
*Felix matte*
Var det bara jag som tyckte att Arja såg ut att vara stelopererad... stelraka ben... det enda hon var mjuk i var nacken.
Sylvia
CITAT (Felix matte @ 14-01-2006, 17:08)
Var det bara jag som tyckte att Arja såg ut att vara stelopererad... stelraka ben... det enda hon var mjuk i var nacken.

Nej, jag tyckte också Arja var något stel. Men nu får vi tänka på att hon faktisk är över 60 år och dessutom inte dansare alls, så som en sådan var det ju ganska bra! Jag skulle säkert sett ut som om jag haft både en högaffel och galge under kläderna laugh.gif biggrin.gif tongue.gif
*Felix matte*
CITAT (Sylvia @ 14-01-2006, 17:16)
CITAT (Felix matte @ 14-01-2006, 17:08)
Var det bara jag som tyckte att Arja såg ut att vara stelopererad... stelraka ben... det enda hon var mjuk i var nacken.

Nej, jag tyckte också Arja var något stel. Men nu får vi tänka på att hon faktisk är över 60 år och dessutom inte dansare alls, så som en sådan var det ju ganska bra! Jag skulle säkert sett ut som jag haft både en högaffel och galge under kläderna laugh.gif biggrin.gif tongue.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
ja om man ser det så... jag hade nog inte ens varit mjuk i nacken tongue.gif laugh.gif
pejori
jag gillade kirsthi jag smile.gif smile.gif
tyckte hon var jättebra wub.gif
visst är anna duktig, det tycker jag dom är allihop smile.gif
stina
Vem åkte ut????? Jag missade slutet!!!! sad.gif

/Stina
pejori
melker andersson
stina
Tack! Han var rätt anonym och beige tycker jag.
Farbror Blå
JAg tycker att detta bara bekräftar min tes om att man skulle få betala efter hur mycket TV man ser, inte ha en licensavgift.
detta är ännu ett program jag är glad att slippa, tillsammans med sex-doktorerna( har dom verkligen INGEN moral längre på TV?), Paradise hotel och annan dpkusåpaskit!
Rossi
Jag tycker att Tone var stel som en pinne. Jag tyckte inte heller om hennes klänning. Hon är alldeles för mager för att ha en sån klänning. Det var inte snyggt.
Kathy
Jag tycker Peppe Eng är toppen. wub.gif
Det syns tydligt att han inte kan dansa, men han har en enorm glädje i det han gör och han är så positiv. Nu senast såg det mest ut som om han höll på att jogga runt dansgolvet. laugh.gif wub.gif
Rossi
CITAT (Scrollan @ 14-01-2006, 19:03)
Jag tycker Peppe Eng är toppen. wub.gif
Det syns tydligt att han inte kan dansa, men han har en enorm glädje i det han gör och han är så positiv. Nu senast såg det mest ut som om han höll på att jogga runt dansgolvet. laugh.gif wub.gif

Ja, visst är han härlig! Sådan glädje han utstrålar! Härligt!
Annlo
CITAT (Farbror Blå @ 14-01-2006, 18:21)
JAg tycker att detta bara bekräftar min tes om att man skulle få betala efter hur mycket TV man ser, inte ha en licensavgift.
detta är ännu ett program jag är glad att slippa, tillsammans med sex-doktorerna( har dom verkligen INGEN moral längre på TV?), Paradise hotel och annan dpkusåpaskit!

Tycker faktiskt att detta var den första dockusåpa som är riktig underhållning!
Inte bara förödmjukelse av unga oerfarna personer och andra pinsamheter (nåja, peppe var kanske på gränsen, men det verkar han bjuda på!)... sleep.gif rolleyes.gif
Annlo
CITAT (stina @ 14-01-2006, 17:49)
Tack! Han var rätt anonym och beige tycker jag.

Tror också att det var därför han åkte ut. Alla röstar ju på sin favorit och ofta blir det någon man gillar som tv personlighet också! Och melker Anderson(?) har ju inte varit någon riktig tv kändis vad jag vet! Så det är kanske inte riktigt så att han röstas UT utan snarare så att ingen röstar på att han ska vara kvar...
Reserv
Tyckte faktiskt lite synd om grabben, en anonym TVkock mot alla kändisar, sämst va´han juh definitivt inte huh.gif
Annlo
CITAT (Reserv @ 14-01-2006, 20:03)
Tyckte faktiskt lite synd om grabben, en anonym TVkock mot alla kändisar, sämst va´han juh definitivt inte huh.gif

Nää.. sämst tycker inte jag heller att han var! rolleyes.gif
Men oavsett vem som var det, så blir det bra underhållning för alla bjuder på sig själva, istället för att bli "utbjudna" som i andra såpor (hoppas ni förstår vad jag menar)...
Reserv
Ena dottern nämnde nåt om att den där Carolina va´ifrån nåt sånt. Det är en tös jag inte kan med, överdriven bimbo, tycker istället synd om den stackars grabben som måste dansa med henne.
zaaritha
Arja hade ju ont! Bra--att kämpa på, ändå!
Kathy
CITAT (Reserv @ 14-01-2006, 20:03)
Tyckte faktiskt lite synd om grabben, en anonym TVkock mot alla kändisar, sämst va´han juh definitivt inte huh.gif

Nja, fast nu är han ingen TV-kock precis, typ Tina Nordström.
Han har figurerat i program där olika restauranger bett om hans hjälp för att komma på fötter igen.
Fialotta
Den här tråden är det inte värt att jag är i...jag som älskar att gotta mig i såpor wink.gif tongue.gif wink.gif unsure.gif
pejori
CITAT (Farbror Blå @ 14-01-2006, 18:21)
JAg tycker att detta bara bekräftar min tes om att man skulle få betala efter hur mycket TV man ser, inte ha en licensavgift.
detta är ännu ett program jag är glad att slippa, tillsammans med sex-doktorerna( har dom verkligen INGEN moral längre på TV?), Paradise hotel och annan dpkusåpaskit!

tycker att programmet är väl så underhållande jag smile.gif smile.gif
tycker det är fel att kalla det dockusåpa, anarare lättsam underhållning wub.gif
hade också föredragit att carollina hade åkt ut, en gapigare och stelare dansare får man leta efter. smile.gif
Hannele
CITAT (Sylvia @ 14-01-2006, 17:16)
Nej, jag tyckte också Arja var något stel. Men nu får vi tänka på att hon faktisk är över 60 år och dessutom inte dansare alls, så som en sådan var det ju ganska bra!

Visst var Arja häftig! Jag är imponerad, vill kunna också kunna dansa så i den åldern.
Klematis
Tycker faktiskt att lets dance är ganska bra. gillar dans och musik. Jag tycker att Anna är jätte bra. Speciellt i fredags. Förra vekcna tyckte jag att Tone var klart bäst. Det är väldigt bra att det går så bra för Anna, Alla måste inte vara trådsmala modeller. Jag tyckte nog att Melker var tråkig och inte dansade så bra. Men vad heter han nu då den äldre herren, dansar urdåligt men med glädje.
Magdis
Jag såg ett par sekunder av reprisen när jag zappade. Anna är verkligen jättesöt! Och killen hon dansade med.....slurrrp bara! Vilken snygging! wub.gif wub.gif
Klematis
Jag tycker att Tones kille är tjusig.
Magdis
CITAT (Klematis @ 15-01-2006, 17:11)
Jag tycker att Tones kille är tjusig.

Vem är det nu igen då?
Klematis
Tror att han heter Peter. jag har lite svårt att komma ihåg namn.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon