silos
Förkylningen har idag blivit värre igen och det känns inte bra i lungorna så det bli till att ringa Vårdcentralen i morgon.

Men det är nog för att jag har rensat massor här hemma och kastat till grovsoperna,så jag har nog tagit i för mycket.
*Felix matte*
Stackars dig. Du får se till att ta det lite lugnt nu... inte sitta och virka för länge... ta dig tid till vila också mitt på dan. wub.gif
silos
CITAT (Felix matte @ 08-01-2006, 22:01)
Stackars dig. Du får se till att ta det lite lugnt nu... inte sitta och virka för länge... ta dig tid till vila också mitt på dan. wub.gif

Hade jag suttit och virkat hade det nog inte blivit så här men jag har städat alldeles för länge både inatt och under gagen idag.

NU måste jag verkligen ta det lugnt!
*Felix matte*
CITAT (silos @ 08-01-2006, 22:39)
CITAT (Felix matte @ 08-01-2006, 22:01)
Stackars dig. Du får se till att ta det lite lugnt nu... inte sitta och virka för länge... ta dig tid till vila också mitt på dan. wub.gif

Hade jag suttit och virkat hade det nog inte blivit så här men jag har städat alldeles för länge både inatt och under gagen idag.

NU måste jag verkligen ta det lugnt!

Du får snällt be barnen hjälpa dig med tyngre göromål.. de gör det säkert sååå gärna. wub.gif
silos
CITAT (Felix matte @ 08-01-2006, 22:47)
CITAT (silos @ 08-01-2006, 22:39)
CITAT (Felix matte @ 08-01-2006, 22:01)
Stackars dig. Du får se till att ta det lite lugnt nu... inte sitta och virka för länge... ta dig tid till vila också mitt på dan. wub.gif

Hade jag suttit och virkat hade det nog inte blivit så här men jag har städat alldeles för länge både inatt och under gagen idag.

NU måste jag verkligen ta det lugnt!

Du får snällt be barnen hjälpa dig med tyngre göromål.. de gör det säkert sååå gärna. wub.gif

Sonen blir riktigt arg på mig när jag gör så mycket.

Idag hade jag min "extra dotter" på besök med sin lille son och det var så roligt smile.gif wub.gif

Dottern gick till köket och tog hand om hela min stora disk och städade nästan hela köket ohmy.gif wub.gif

Kalinsi kommer hem i morgon.

Sonen rastar vovvarna. Han är alltid villig att hjälpa mig bara jag säger till liokaså Kalinsi me jag skall jo göra själv wacko.gif
*Felix matte*
Känner igen det... att man vill göra själv smile.gif

Men ibland måste man bara inse att andra orkar bättre. wub.gif
ingrid fuxwall
Hur mår du idag?
silos
Mycket bättre så jag behövde inte ringa till Vårdcentralen.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon