Full version: Magic kort
bikiv
Ett av mannens barnbarn önskar sig svarta Magic kort, (någon typ av samlar/byteskort). Har varit runt i en massa leksaksaffärer, där man inte har en aning om vad det är.

På Tradera finns det en egen avdelning för Magic...
Har nu ropat in några stycken, men skulle vilja köpa nya också!

Någon som vet var man kan få tag i Magickort här i Sthlm?
Reserv
Har du kollat på spelbutiker? Dom brukar ha en massa olika samlarkort
LadyG
Tradition i Gallerian (Hamngatan) har Magic the Gathering-kort. Jag tror alla Traditionbutiker säljer sådant faktiskt.

Tradition
jendah
Fast åtminstone i Göteborg heter Tradition "EA Games" numera, vet inte om det kanske är så överallt....
De har Magic kort bakom disken har jag sett...
LadyG
I Femmanhuset heter det Tradition fortfarande, men det spelar mindre roll vad det står på skylten utanför. Huvudsaken är att inte korten är slutsålda smile.gif

Jag tror att vanliga spel- och leksaksbutiker har korten också, men där är jag mer osäker. Jag är sällan inne i den typen av butiker nu för tiden. unsure.gif
bikiv
Tack för hjälpen! Jag ser att det finns en Traditionbutik i Farsta oxå! Passar jättebra!
netaave
Dom finns ofta bakom disk eftersom dom är lite stöldbegärliga.
wolkenkrabber
folk kör fortfarande med magic kort?


trode dem var utdöda för länge sedan
LadyG
Magic är fortfarande populärt hos somliga. Ett tag skulle alla spela. Fast värsta vågen har nog gått över för länge sedan. smile.gif
Fenja
Kolla på tradera, där säljer de ut gamla samlingar ibland.
Mvh
Fenja
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon