Caprice
Hur tokiga, knäppa och vansinniga människor finns det egentligen...? blink.gif

Titta här!
mamamaggan
Man undrar ju vad de håller på med.
Maria i Helsingborg
"Don´t drink and drive" har man ju hört......."don´t smoke either" är tillägget? rolleyes.gif
Caprice
CITAT (Maria i Helsingborg @ 05-12-2005, 04:04)
"Don´t drink and drive" har man ju hört......."don´t smoke either" är tillägget?  :rolleyes:

Betty
Förstår inte hur man är funtad när man kopplar en sån stor husvagn bakom en sån liten bil. wacko.gif I Sverige hade det där ekipaget blivit stoppat av polisen låååångt innan de hade kommit sig utanför stadsskyltarna... hoppas jag. huh.gif
Pirum
Enormt komiskt tyckte jag. Har sett förut. Men samtidigt är det ju tragiskt att det går ut över trafiksäkerheten. Har ibland sett småbilar dragandes på jättestora båtar, släpen har riktigt wobblat fram på vägen. Ofta kör de för fort.
Har önskat ringa och anmäla nånstans...men man vill ju inte gärna ringa 112 för sådant här. Och lokala polisens nummer kommer man ju inte ihåg. Eller finns det snabbnummer för mindre akuta ärenden. Vill minnas att man i Norge kan ringa 113 och komma till sjukvården, för mindre akuta besvär. Kanske 114 går till polisen smile.gif Nä, jag vet inte. Men sånt borde man väl kolla upp egentligen.
Betty
CITAT (Pirum @ 05-12-2005, 16:20)
Kanske 114 går till polisen smile.gif Nä, jag vet inte. Men sånt borde man väl kolla upp egentligen.

Här i Luleå i alla fall ringer man 11414 till polisen om det inte är akuta ärenden.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon