silos
Så där ja;nu är kuverten på väg till er och jag hoppas att allt kommer ordentligt fram till er smile.gif
netaave
Gör det säkert, kul att få något annat än räkningar i lådan! Ser fram emot det. biggrin.gif
*Felix matte*
Väntar med spänning på princesskuvert... jag har ännu inte kunnat posta frimärken pga sjukdom... men förhoppningsvis åker de iväg imorron smile.gif
Sulawesii
Tack Solis!





De vackraste kuvert jag någonsin sett!! Och de är mina...... smile.gif
silos
CITAT (Felix matte @ 28-11-2005, 21:29)
Väntar med spänning på princesskuvert... jag har ännu inte kunnat posta frimärken pga sjukdom... men förhoppningsvis åker de iväg imorron smile.gif

Hoppas att du nu har fått kuverten och du sänder frimärken såklart när du kan wub.gif

Krya på dig wub.gif wub.gif wub.gif
silos
CITAT (Sulawesii @ 29-11-2005, 12:02)
Tack Solis!





De vackraste kuvert jag någonsin sett!! Och de är mina...... smile.gif

Vassegood Sulawesii wub.gif
det är riktigt roligt att få se kuverten här på Odla;det gör att jag får lust att klistra ihop flera smile.gif
Sulawesii
Klistra på du!! smile.gif De går säkerligen åt!
Allis
Jag fick mina idag. Dom är ju jättefina. Det kommer frimärken nån dag.
Tusen tack Silos wub.gif
*Felix matte*
Jättefina prinsesskuvert landade hos mig ídag wub.gif och märkena skickades till dig
Biggan_
Tack solis, för de fina kuverten! Dom är så fina så man näns inte använda dom. Jag kom precis hem från jobbet så det var en glad överraskning när jag öppnade posten biggrin.gif
Jag skall ta mej tid senare att fotografera dom så alla får se hur fina dom är, och jag håller med Sulawesii om att det är dom vackraste kuvert jag sett.
Tack och kram från mej wub.gif
silos
Skönt att veta att alla kuverten har kommit fram;det är alltid något nervöst innan smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon